הישג מצוין לתלמידי נתניה: שמונה תלמידי תיכון מהעיר הוכרזו על-ידי משרד החינוך כפעילים מחוזיים מצטיינים

4 0

 

עזגד: "אני מאמינה, שבידי בני הנוער המדהימים הללו יש את הכוח להוביל ולהנהיג בעתיד במסגרות רבות ואף להגיע לתפקידי מפתח בחברה הישראלית". 

נחת רוח: משרד החינוך הכריז בימים אלה על שמונה תלמידי תיכון מנתניה, כפעילים מחוזיים מצטיינים לשנת 2019. למערכת השבוע בנתניה נמסר, כי מדובר בתלמידי כיתות יא' ו –יב', אשר הומלצו על ידי אגף נוער וצעירים בעירייה, לקבלת תעודות הוקרה, בגין עשייה חברתית משמעותית וענפה וכן על תרומה לחברה ולקהילה.

התלמידים והתלמידות שהומלצו ונבחרו, פעילים רבות בתחומים רבים ומגוונים. כולם, ללא יוצא מהכלל, תלמידי י"ב אשר המשיכו, במסגרת המדיניות העירונית לעידוד ההתנדבות והתרומה לחברה ולקהילה, להתנדב גם מעבר למחויבות אישית. שמות הפעילים המצטיינים:

שליו ממוני

שליו מימוני, תלמיד כיתה י"ב בתיכון תמר אריאל, הדריך בצופי ים ונבחר להשתתף בפרויקט קוקה קולה (אחד מתוך 15 בכל הארץ) שנשלח למסע התנדבות בארה"ב.

גלי קרויטר

גלי קרוייטר, תלמידת י"ב בתיכון אלדד, פעילה בפרויקט "עוצמה" בביה"ס – פרויקט לעידוד נוער לשירות משמעותי בצה"ל. בנוסף, גלי פעילה במתנ"ס עיר ימים ומסייעת לילדים צעירים המשתתפים בחוגי המתנ"ס. היא אף נרתמה לקיים מסיבת חנוכה ב"דורות" (המלב"ן)  וכן אירועים נוספים לקשישים.

קרין כרמון

קרין כרמון, תלמידת י"ב בתיכון טשרניחובסקי, פעלה לאורך השנים בעמותת יוניסטרים, המכשירה בני נוער ליזמות עסקית – כאשר השנה היא משמשת כמנכ"לית הקבוצה. בנוסף משמשת קרין כמדריכה מצטיינת בצופים ופעילה ומנהיגה בכל התחום החברתי הבית ספרי.

נועה דיין

נועה, תלמידת י"ב בתיכון אורט גוטמן, פעילה מזה ארבע שנים בתנועת הנוער לבעלי צרכים מיוחדים – "כנפיים של קרמבו". נועה נמצאת בצוות המוביל של הסניף ופועלת רבות מול החונכים והחניכים בסניף.

ליאן בלונדר

ליאן בלונדר, תלמידת י"ב בתיכון שרת, מתנדבת בתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" החל מכיתה ט' וכיום מרכזת את הסניף ואחראית על כל תחומי הפעילות בו. מתוקף תפקידה היא אחראית על  כ- 100 איש, אנשי צוות וחניכים. בנוסף, היא נחשבת לתלמידה מצטיינת לימודית וערכית ונכונה תמיד לעזור בפעילויות הבית ספריות.

יעל רובינזון

יעל רוובינזון, תלמידת כיתה י"ב באורט יד ליבוביץ', מתנדבת כשנתיים בנבחרת הכתבים הצעירים של ארגון אורטוב למעורבות חברתית ברשת אורט, וכשנתיים היא מדריכה מובילה בסניף "כנפיים של קרמבו". היא מגלה רגישות גבוהה לזולת ולקהילה.

רון לרנר

רון לרנר, תלמידת י"ב בתיכון ש"י עגנון, מסייעת- החל מכיתה ט' -לתלמידים צעירים בלימודי המתמטיקה ומובילה אותם להישגים גבוהים. בנוסף פעילה רון בפרויקט "הכפתור האדום", תכנית שמטרתה לסייע למשטרה לתפוס חשודים בפדופיליה דרך הרשתות החברתיות. היא מתנדבת למשימות חברתיות ומפגינה "ראש גדול" בכל דבר ועניין.

אור אטיאס

אור אטיאס, תלמידת י"ב בתיכון אורט גוטמן, מתנדבת מזה כשלוש שנים כמדריכה בצופים והשנה אף נבחרה כרשג"דית של שכבת ו'. במקביל, במהלך חטיבת הביניים, התנדבה בתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו".

לעיתון השבוע בנתניה מסרה גילת סיימון, מנהלת אגף העל יסודי במינהל חינוך וחברה, כי היא "משבחת את עשייתם המדהימה של בני הנוער". ואילו אורית עזגד, מנהלת ההתנדבות בחינוך, התייחסה לכל תהליך הבחירה ולעשייה של תלמידים אלה וציינה כי  "אני מאמינה, שבידי בני הנוער הללו יש את הכוח להוביל ולהנהיג בעתיד במסגרות רבות ואף להגיע לתפקידי מפתח בחברה הישראלית".

הטקס החגיגי יתקיים במעמד נציגי משרד החינוך, מינהל חברה ונוער, ראשי רשויות מכל רחבי הארץ, מנהלי מחלקות נוער, מנהלי  בתי הספר והצוותים החינוכיים, ההורים והתלמידים הפעילים.

Related Post

למען החיילים באהבה

Posted by - 3 באוקטובר 2019 0
מפעל ההתנדבות בו פעילים מיקי שהם, אמנון שבילי ועוד עשרות מתנדבות ומתנדבים מנתניה, מעניק חיבוק חם לחיילים בודדים בעיר. בזכותם,…

פורטנייט בנתניה

Posted by - 21 בנובמבר 2019 0
לראשונה באזור השרון יתקיים בשבוע הבא מופע פורטנייט מלא בעיר נתניה. מאחורי היוזמה ובחירת התכנים עומד נעם פיניש בן העשר,…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות