"אני קוראת לכם להיות מחוברים למדינה ולעיר שלנו"

4 0

"אני קוראת לכם, בני ובנות הנוער המדהימים של נתניה, להסתכל תמיד סביבכם, להיות מחוברים למדינה ולעיר שלנו, לא להישאר אדישים לאף מצב ובעיקר להאמין". עמית אביטל, יו"ר מועצת התלמידים והנוער העירונית, יוצאת בקריאה נרגשת אל בני הנוער בנתניה. 

בתקופה האחרונה אנו, חברי מועצת התלמידים והנוער הארצית והעירונית, קיבלנו אין ספור פניות של נערים ונערות מדרום הארץ ששיתפו ברגשותיהם הקשים על המצב הבטחוני באיזורם. רבים מרגישים שהנושא שקוע, לא מדובר, מוזנח. העלינו את הנושא במסגרת מליאת מועצת התלמידים והנוער הארצית ועלו רעיונות רבים לשיפור המצב, אחד מהם היה הרעיון ליצור את קמפיין #דרום_שחור, שבוודאי נתקלתם או שמעתם עליו ביום שלישי האחרון.
מטרתו של הקמפיין הייתה להעלות את המודעות בקרב בני הנוער ובקרב הגורמים השונים על הקושי המתמשך של תושבי הדרום בכלל ובני הנוער בפרט לדבר על הקושי בלגדול בצל הטרור וליצור שיח משמעותי בנושא ותחושת הזדהות ותמיכה.

המטרה הגדולה שלנו הייתה שהמדינה לא תעצום עיניים למצב ובכל רחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום, תלמידי ישראל וכלל האזרחים ירימו את הכפפה, יגיעו לבושים בחולצה שחורה לבתי הספר ויפרסמו תמונות תמיכה ברשתות החברתיות – וכך קרה.

כמו מרבית בתי הספר ברחבי הארץ, גם בעיר נתניה נרתמו כל בתי הספר העל יסודיים לנושא.
ניתן היה לראות את האחדות שלנו, איך כל המדינה והעיר נתניה בפרט התגייסה למען אזרחיה. לרגע כולם שמו בצד את חילוקי הדעות, השסעים והאלימות – על כל סוגיה ונענו לאתגר. למרות שכל אחד מאיתנו מגיע מבית שונה, עם דעות, אידאולוגיות ואמונות שונות, כולנו התחברנו. התחברנו כדי לתמוך, שימשנו לגב עבור מאות אלפי תושבים.
ההבנה כי כולנו גרים באותו מקום ולכולנו יש בסיס משותף חלחלה ובאותו היום לא ניתן היה לראות שנאת חינם, אלא רק אהבת חינם.

מועצת התלמידים והנוער העירונית נתניה מוקירה ומעריכה את אנשי החינוך הרבים, המורים, המנהלים, תלמידי החטיבות והתיכונים בעיר שנענו לפרויקט.
בשביל לצאת מאזור הנוחות ולתת לאחר, דרוש אומץ, בגרות, והבנה עמוקה של המשמעות של כל אזרח במדינה.

אני קוראת לכם, בני ובנות הנוער המדהימים של נתניה, להסתכל תמיד סביבכם, להיות מחוברים למדינה ולעיר שלנו, לא להישאר אדישים לאף מצב ובעיקר להאמין.

מועצת התלמידים והנוער העירונית נתניה היא הגוף הרשמי, הנבחר והמייצג שלנו – בני הנוער בעיר. היא מורכבת מנציגי מועצות התלמידים הבית ספריות, תנועות וארגוני הנוער בנתניה שנבחרים ע"י בני הנוער בעיר באופן דמוקרטי. המטרה שלנו היא לדאוג לכך שהעיר נתניה תהיה עיר טובה יותר לבני הנוער, ובשביל זה אנחנו צריכים אתכם – בני נוער מכיתות ז'-יב', יצירתיים וחושבים מחוץ לקופסה שרוצים להשפיע, לשנות וליצור מציאות טובה יותר עבור הנוער בנתניה, כי השמיים הם הגבול – וביום שלישי האחרון הוכחנו את זה, ואני רוצה להזמין אתכם להמשיך להוכיח את זה ביחד איתנו במועצת הנוער העירונית גם בשאר ימות השנה.

שלכם תמיד,
עמית אביטל
יושבת ראש מועצת התלמידים והנוער העירונית נתניה
מזכ״לית מועצת התלמידים והנוער הארצית
058-445-8080 | [email protected]

Related Post

גאווה עירונית

Posted by - 25 במאי 2021 0
אריאל גת, תלמידת כיתה יב' בבית הספר תמר אריאל (שפירא)  ממשיכה להפתיע אחרי שסיפרנו לכם שזכתה בחודש מרץ השנה בתחרות:…

ממשיכים לנצח 

Posted by - 11 באפריל 2022 0
בית הספר תמר אריאל זכה במקום ראשון בתחרות הלאומית לרובוטיקה והנדסה בתחרות הלאומית לרובוטיקה בהנדסה שהתקיימה בשבוע האחרון – זכו תלמידי בית…

ממשיכים לנצח

Posted by - 28 בדצמבר 2021 0
הישג ארצי נוסף לבית הספר הממ"ד תמר אריאל: שלושה מתלמידי בית הספר זכו במקומות הראשונים באולימפיאדת הפיזיקה הארצית של החמ"ד…

סדנאות חורף לילדים

Posted by - 26 באוקטובר 2021 0
יוגה לילדים, פעלולי חישוקים, ג'אגלינג, אוריגמי וגרפיטי: סדנאות חורף לילדים מבטיחות התאמה לתחומי העניין של כל ילד וילדה -כניסה חופשית במהלך…

"זמרת המחתרות"

Posted by - 10 בנובמבר 2021 0
מקבץ גני הילדים החדש שהוקם ברח' נחל הבשור שבשכונת האגמים בנתניה –נקרא השבוע על שמה של שולמית לבנת, מי שנודעה בכינוייה "זמרת המחתרות".  מאת בניה גואטה  טכס החניכה לגנים נערך במעמד ראש העיר, מרים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות