תגידו מזל טוב ליעל בר זוהר, קמפיין ראשון לבת של גלית גוטמן וגם – להקת חמסה מחפשת צלע חמישית

9 0

המון מזל טוב ליעל בר זוהר שהחליפה קידומת לאחרונה וחגגה יום הולדת 40 (לא מרגישים בכלל) בעלמא ספנסר" בתל אביב. מי שאחראי לכל האירוע הגדול והיקרתי הזה הוא הבעל המפנק גיא זוארץ שדאג שכל החברים הקרובים יגיעו למסיבת ההפתעה המושקעת התמונות כאן למטה.. צילום:אור גפן.

המעצבת המטורפת מאי משיח צילמה לאחרונה קולקציה חדשה בשיתוף פעולה מרשים במיוחד עם הדוגמנית הבינלאומית דבורה ארליחובה שהגיעה במיוחד מצכיה עד לישראל לרגל הצילומים כבר מחכים לראות.. צילום: מיקי סנדרוסי.

כמנוחה מהארוחה החגיגית שהכין השף שאול בן אדרת, לנשיא פוטין, עלו הזוג בן אדרת לטיסה שהיעד הוא איי סיישל ולא סתם, אלא לאי הפרטי frigate island ( למי שצלצל אז האי הפרטי בו הציע ג'ורג' קלוני נישואים..) בן אדרת הגיע למקום ומיד חזר לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב. אדרת עמל על ארוחת דגים מפוארת במיוחד שהשאירה טעם של עוד.. אנחנו כבר רעבים.. צילום: גידי הרברסון.

התפוח לא נופל רחוק מהעץ..  שירה גוטמן קורן, כן כן הבת של גלית גוטמן בקמפיין ראשון להלבשה תחתונה של fix . אז כבר התרגלנו לראות את משפחת גוטמן על המסכים שלנו וניראה שהזמן רץ האם הגיע זמנו של דור ההמשך??? צילום: רפי דלויה

מברוק.. שחקן הכדורגל הצעיר והמבטיח במיוחד עופרי ארד בלם מכבי חיפה רכש לאחרונה דירת בטירת הכרמל עם נוף ששווה לקום אליו רגע לפני אימון הבוקר השיגרתי..אז שיהיה המון מזל ממציצים תתחדש.. צילום: אסף לוי..

אז לאחר שסוכן העל רוברטו בן שושן איחד את להקת חמסה, בנות הלהקה יוצאות בחיפוש אחר הצלע החמישית. אז נשות נתניה היקרות חושבות שאתם יכולות להיות הצלע החמישית?? פשוט תעופו על זה ותגיעו לאודישנים בהצלחה לאמיצות שביננו.. צילם: סער פסח

חתונה ממבט שני?? כוכבת חתונה ממבט ראשון דקלה דאיטי הפתיעה וסיקרנה עשרות צעירות,שהגיעו למדוד שמלת כלה בסלון "קלייר" ושפשפו עיניהן שראו את דקלה אז כן ולא זאת אכן הייתה דקלה אבל לפי המסופר לא מתוכננת חתונה שנייה בקרוב היא בסך הכל משתתפת בהשקה של המותג קלייר,בהצלחה. ניפגש בחתונה השלישית??? צילום:יח"צ דג הזהב

בלבלה בנתניה.. מוטי טקה הזמר הנתנייתי העתיק את מקום מגוריו לאחרונה לנתניה ונתפס בעדשת המצלמה במרכז הקניות אלון בקריית השרון בעיר,בו הוא זכה לפרגן בהרבה תמונות סלפי וחתימות למעריצים הנתנייתים.. צילום – אבישג עובד

חברת 'פילמהאוס' לאחרונה הקרנת בכורה חגיגית לסרט הילדים: "ויק ההורס״ במתחם הסינמה סיטי שבגלילות – הסרט יצא לאקרנים בקרוב בבתי הקולנוע ברחבי הארץ יש למה לחכות.. לאירוע הגיעו סלב רבים עם ילדיהם וזכו לצפות בסרט לפני כולם התמונות כאן אצלנו.. קרדיט:אביב חופי.

 הכל מתחיל מבראשית.. עדשת המצלמה של מציצים הגיעה עד לישיבת הצוות שהתקיימה לאחרונה במשרדי בראשית נתניה הרבה דברים עלו בפגישה שם נראה שיש הרבה למה לחכות…

דיאנה קאס חיית רשת קומיקאית ואומנית אופנה אינסטגרמית חוגגת כבר 24 שנים בעיר נתניה אולי בקרוב תהיה לנו נציגה נתנייתית בשבוע האופנה??

כבוד אנטוניו(איציק) נעים הבעלים של יאנג הייר החברה להשתלות שיער בטורקיה, שהשתתף בתוכניות טלוויזיה עם מנחם הורביץ ורפי רשף ובעצם מגשים חלומות לגברים ונשים .. הטוב ביותר בתחום!!

וואו סיגל קורדובה (כן כן סיגל חד פעמי)  החליטה שנמאס לה מהחורף שלנו..וארזה את עצמה עם הילדים עד לנופים המטורפים של זנזיבר לנו נותר רק לראות את התמונות המטורפות ולהתחיל לפנטז..

אתי ארביב המדהימה לבית קו האופק  סיימה לאחרונה קורס תסרוקות כלה  וערב מקצועי ביותר אז לשלל לקוחותינו מומלץ בחום לבדוק..

גבי מסילתי מהצוות של עולם הפרי בשיתוף עם השף רונן ניזרי מכינים לכם הפתעות חמות במיוחד..לאחרונה   סניף בית התוניסאי בעיר. עם טעמים בייתים.. ממליצים לקפוץ לטעום נתראה??

יוסי חשאי טכנאי מקררים תנורים ומכונות כביסה יצא צדיק בתכנית של חיים הכט ״יצאת צדיק״ וכך גם אצלנו במערכת- יעץ לנו כיצד לתקן תקלה במקרר מבלי לגבות כסף והקסם עבד!!!!! איפה יש עוד אנשים כאלה כמו האיש הזה?

Related Post

ל"ג בעומר

Posted by - 2 במאי 2023 0
חגיגות ל"ג בעומר, במסגרתו עשרות אלפי מדורות יודלקו ברחבי הארץ בערב החג (8.5). בל נשכח את המסר העיקרי של החג…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות