תגידו מזל טוב לדוגמנית בר זומר, דנה פרידר בקמפיין חדש וגם – עדשת מציצים עוקבת אחר הביצה המקומית

6 0
  1. מי שנבחרה להוביל את צילומי קולקציית בגדי הים לקיץ 2019 של רשת האופנה דונה ויקטוריה היא לא אחרת מאשר הדוגמנית היפה בגמרגו בראזחניק בת ה-23 במקור מגיעה אלינו מאוקראינה והיא רווקה אז לפנויים מבינכם …..

1 1.

  1. לאחרונה נערך אירוע גאלה של יריד צבע טרי –היריד לאמנות עכשווית שחוגג לו בימים אלו את תחילת העשור השני לקיומו, למציצים נמסר כי כבר באותו הערב נמכרו 300 גלויות ומי שבחרו להגיע לפרגן היו: ציפי ליבני, שרי אריסון, ניר שמול, אביעד קיסוס וטל ברמן, רוני דואני ועוד רבים אחרים.

2 2.

  1. כ 150 בכירי ענף המסעדנות בישראל התכנסו בחמישי האחרון, בחדר פרטי בת"א,  לאירוע שערכה חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם, לרגל והשקת מותג פסטה פרימיום , מאיטליה. הגיעו לחגוג ולטעום: אידי ישראלוביץ, דיויד דייויס, דרור פיץ, רועי סופר, עידן רובין, נמרוד ריימונד, יואב הכט, צילום: אסף לוי.

3 3.

  1. מזל טוב לדוגמנית בר זומר על קטיפת קמפיין לרשת אפריל בו תככב לצד קורל סימנוביץ ויערה בינבנשתי אלא שבפעם הזו הצטלמה לה לבדה וביחד הפכו את הרשת לבינלאומית כשהפנים הישראליות של הדוגמניות משלנו יהיו בצרפת,בלגיה וגרמניה.

4

  1. השבוע באירוע חגיגי בתל אביב מארחת וולה פרפשיונלס ספרים מרחבי הארץ להשקת סדרת צבעים חדשה לשיער עם המנחה היפה רוסלנה רודינה הגיעו לפרגן אבישי עיקשי מחריש, קטרינה אבנובה מחדרה דניאלה חלפון מכרכור.

5

  1. השחקנית והדוגמנית דנה פרידר ובין היתר זו שמשמשת כפרזנטורית של מותג הקוסמטיקה הצרפתי PAYOT הצטלמה לה לאחרונה לקמפיין חדש של מוצרי שמש בחסות המותג, היה חם ורטוב. צילום: גיל חיון.

6

  1. תכירו את שלו מסיקה מאמן הכושר שלא מפסיק להשקיע בלקוחות שלו, מסיקה הינו מאמן אישי מזה שנים רבות ובעל ניסיון עשיר בעולם הספורט כושר וחיטוב. מה שיפה ומייחד את הסטודיו שלו הוא המתאמנים השונים מכל הגילאים ומכל הסוגים גם ילדים ואנשים עם בעלי צרכים מיוחדים- אלוף יישר כוח !!!

7

  1. למי מאתנו לא מגיע רגע של נחת בחיים, הפעם עדשת מציצים תפסה את יקיר המדור והמחלץ הלאומי והמקומי של עמותת ידידים פנחס בדש ברגע של נחת לצד האחת והיחידה הבת היקרה שיראל בדש, השניים יצאו להם לבראנץ זוגי לכבוד יום ההולדת של פיני התותח- היה טעים!

8

  1. יום ירושלים לא פסח גם לא על תושבי נתניה ומדור מציצים הגיע גם הוא לתעד את העולים לרגל להר הבית בינהם נתפס בעדשה שלנו תושב העיר האהוב מיקי חכמון התותח שעלה להתפלל לאבא ללא מורא וללא פחד-אשריך.

9

  1. ערב הוקרה למתנדבי הקרן לרווחת ניצולי השואה נערך ממש לאחרונה במסגרתו העניקו תעודות למתנדבים מצטיינים שתרמו ותורמים כל שנה מזמנם לרווחת אותם ניצולי השואה, מי שקטף לו תעודה היה בין היתר אייל ארז האלוף –שאפו!

10

  1. המעצבת לילך אלגרבלי השיקה את חנות הפופ אפ שלה שבקניון רמת אביב בחגיגות לקולקציה החדשה לשנת 2019 לצד לא מעט סלבריטאיות בינהם מציצים תפסה את: קסניה טרנטול, פאולינה אלברשטיין, איגי וקסמן, אביבה תבורי, נדב אבקסיס ואחרים. צילום: אור גפן.

11

  1. מטיילי נתיבי שלום יצאו להם לטיול מדהים בגאורגיה מלאת הנופים ודיווחו למציצים כי גאורגיה יפיפייה ומרתקת במיוחד, בתמונה נראים הצוות כובשים את הרי קווקאז.

12

  1. ערב מרגש ל-13 ילדים מביה"ס תמר אריאל שחגגו להם בר מצווה במשותף והכל מכספי תרומות, את האירוע קיימו באולמי היקב גארדן בהנחייתו של שלומי לנדאו. הגיעו לזמר אבי חלפון ואמיר שוהר יחד עם עמי סעדה הקלידן ואלי חן הצלם. תודה מיוחדת גם לאסי כהן ולאתי ודני מחנות דיזל בעיר, למארגן מוטי רצאבי וכמובן לראשת העיר הגברת מרים פיירברג איכר יחד עם שירי חגואל סיידון והשף אלי דלל. כמובן כל כולם התגייסו ונרתמו בהתנדבות מלאה לטובת הילדים.

13.. 13. 13

  1. אז למי מכם שאולי לא מכיר או יודע אבל קיים ייצוג הולם לנבחרת ישראל בכדורגל ולא מי שאתם חושבים, תפסנו את קבוצת הנבחרת הישראלית הותיקה לאחר שקטפה את הגביע בטורניר חובק עולם שנערך במיאמי, באורלנדו ובקובה. מי שגנב את ההצגה היה דווקא הנתנייתי ויקי מימון האלוף היידה ישראל.

14

  1. תכירו את שלומי דהן וזה ששימש לא מעט שנים כיו"ר אגודת הסטודנטים בנתניה, שלומי שם לו לדגל לדאוג לאנשים השקופים והוא עושה זאת פעם אחר פעם כאשר ממש עכשיו הצלחנו לתפוס אותו מעניק תעודות הוקרה לשומרים והמאבטחים שבמכללת נתניה-כיף שיש לנו אותך.

15

  1. עדשת מציצים תפסה את תומר בן ניסן בחופי הים של נתניה, לשאלתנו מה עושה תומר בנתניה בפעם השנייה יש לציין, מתברר כי הוא עתיד להשתתף בקמפיין כאחד הפרזנטורים של חופי הים בנתניה, קמפיין שישווק לתיירים בצרפת וברוסיה.למדור נודע כי תומר התאהב בנתניה ושוקל לעשות "עלייה" מתל אביב לרביירה של ישראל.

16

  1. תעשו כבוד לאיש הכי ירוק והכי בריא לישראל רפאל חסון וזה שמנהל את חנות הגרעין בשירות שמעל הכל, חסון נותן מעצמו לטובת הלקוחות ומעל הכל חשוב לו לדאוג לישראל ירוקה.

17

  1. ערב נשים וחגיגות סלטים וקינוחים בניצוחה של השפית רבקה ביסטריצקי נערך לאחרונה בבית חב"ד שבשד' ניצה, בנות העיר יחד עם חברת המועצה טלי מולנר הגיעו לקבל ברכה מהרבנית ועל הדרך נהנו מסדנת קינוחים מפתיעה.

 

18

Related Post

פרשת השבוע פרשת 'קורח'

Posted by - 26 ביוני 2019 0
איחוד מפלגות קורח: במסורת היהודית נתפש המרד של קורח ועדתו נגד מנהיגותו של משה רבנו, כסמל האולטימטיבי של 'מחלוקת שלא…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות