מקומונים בשרון מקומונים בנתניה מקומונים בחדרה מקומונים בקרית השרון פולג ימים השבת בנתניה

רואים רחוק רואים שקוף

שם הכותב: ישי פלדמן ישי רואים רחוק רואים שקוף 1

את ההתפתחויות האחרונות בעולם השיווק, אנו רואים בשנים אלה בעיקר על גבי מסך המחשב או הפלאפון שלנו. פרסומות חכמות שיודעות להתאים את עצמן למשתמש, שטחי פרסום מתוחכמים ושיטות שיווק ופרסום שמושכות את העין שלנו ומבטיחות למפרסם חשיפה גבוהה ונגישות ללקוחות. אלא שלאורן צמח, היה דווקא רעיון אחר שהתפתח במקביל לכל ההמצאות הדיגיטליות. במשך השנים האחרונות הוא הקים מיזם חדשני ויצירתי שבמרכזו עומדת משאית שקופה. או יותר נכון נוסעת. משאית פרסום, עם מרחב תצוגה שמאפשר להציג מבחר גדול של מוצרים בגדלים שונים, שתהיה מעין חנות או חלון ראווה ניידים.

 

"את הרעיון התחלתי לפתח עוד כשהייתי בארצות הברית" מספר אורן בן ה – 36, "נסעתי לשם כשהייתי בן 26 כדי לראות קצת עולם ולגלות איך הדברים עובדים. הגעתי למיאמי אחרי חצי שנה של טיול והתאהבתי בעיר. נשארתי שם, התחתנתי ופתחתי עסק שעבד במשך ארבע שנים. במקביל התחלתי לחשוב על רעיון המשאית השקופה ולפתח אותו. חזרתי לארץ כדי ליישם אותו".

מאיפה קיבלת את הרעיון?

"הרעיון הגיע מהרבה דברים שראיתי והתחברו לי. זה משהו שהיה קיים לפני במדינות אחרות אך לא באותה מתכונת. אני לקחתי את זה למקום אחר. בארץ לא היה דבר כזה לפניי ואני הייתי הראשון שהבאתי את זה לפה".ישי רואים רחוק רואים שקוף

מתי התחלת להפעיל את כל המיזם?

"בנובמבר האחרון יצאנו עם זה לדרך. לפני זה היו הרבה דברים שהייתי צריך לעשות. זאת הייתה עבודה קשה. הייתי צריך לקבל אישורים שונים, וגם המשאית השקופה היא משהו שיוצר במיוחד בשביל זה. היא ממש לא סטנדרטית ומותאמת במיוחד לצרכים השיווקיים".

איזה חברות פרסמתם עד עכשיו?

"עשינו פרויקט פיילוט עם חברת הסכינים ארקוס. היינו בתל אביב, בכיכר המדינה ובשרונה מרקט עם המשאית. הצגנו שם את המוצרים שלהם. היינו גם בערים אחרות כמו ירושלים וחיפה. בנוסף, עבדנו גם עם קרקס שפרסם אצלנו. מכיוון שהמשאית היא עם מערכת שמע, מיזוג אוויר וממש מתפקדת כחנות ניידת, נסענו איתה, חנינו במקומות מסוימים והצגנו קטעים מהמופע. באופן כללי אנחנו נוסעים למקומות ועושים פעילויות עם המשאית בהתאם לצרכי הלקוח ולדרישות שלו".

 

איך התגובות של אנשים כשהם רואים את זה?

 

"יש הרבה אנשים שזה מושך אותם. הם מתקהלים סביב המשאית מכיוון שהדבר הזה נראה מאוד מסקרן ומעניין. הרעיון בזה הוא שהדמיון לא עוצר ואתה יכול לקחת אותו לכל מקום".

 

השאיפה היא להתרחב כך שנראה משאיות מהסוג הזה בכל רחבי הארץ?

 

"אני עובד כרגע עם משרד פרסום שמשווק את הרעיון ומחבר אותי לחברות שונות שרוצות לפרסם אצלנו. אנחנו נמצאים במשא ומתן עם חברות רכבים גדולות בכדי לאפשר עוד רכבים מהסוג הזה של המשאית וכן עם חברות תקשורת גדולות כדי להרחיב את הפרסום. הקמפיין עם ארקוס היה הראשון ואנחנו מקווים שבקרוב יהיו עוד דברים דומים שייראו בערים שונות בארץ"

העלו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים