קמפיין ראשון לבתה של אילנית לוי, ההפתעה שחיכתה לעובדי יוניליוור וגם וגם – מה עשו עקיבא ואנאל, מתמודדי המרוץ למיליון לשעבר, בעיר נתניה

6 0

לאחרונה השיקה גלריית העיצוב arena  את המיזם החברתי "מעצבים מציאות לא לאלימות" אליה הגיעו מעצבי על במטרת העל וחיזוק הכוח הנשי. גם מציצים מצטרף לקריאות לא לאלימות!!  הגיעו לפרגן: מעיין אשכנזי, שירלי בוגנים, מור סילבר, אפרת גוש ועוד רבות וטובות. צילום: אור גפן.

התפוח לא נופל רחוק מהעץ..  אז אילנית לוי כנראה השלימה עם העובדה שביתה אלין כנראה תצעד בנעליה הגדולות יש לומר…  קמפיין ראשון של האם והבת האמת, מרגש.. קמפיין חדש לרשת האופנה גולברי לקראת קיץ 2020 וגם הקמפיין הראשון של הגברת אלין גולן שרק בת 14, נראה שהדרך לעולם הזוהר כבר סלולה.. צילום: יניב אדרי.

יוניליוור ישראל חגגו לאחרונה את פתיחת עונת הגלידות של העשור החדש שהתקיימה באולם ג"ונה בנתניה (ווסט לגון). אז נכון שאורחי האירוע זכו לטעום את כל הגלידות והשלגונים החדשים לקראת 2020.אך ההפתעה הגדולה הגיעה  מכיוון אחר לגמרי האורחים נהנו מהופעה מטורפת של זמר העל דודו אהרון היה שווה.. צילום: אביב חופי.

המון בהצלחה לליבר בלילתי שחתמה לאחרונה חוזה שנתי עם אתר האופנה הבינאלומי terminal x ליבר רק בת 24 ועשתה לאחרונה התקדמות ענקית ולנו רק נותר לאחל הרבה בהצלחה אה וכן למי שלא ידע ליבר היא גם בתה של מעצבת העל "ברטה" כנראה שגם במקרה הזה התפוח לא נפל רחוק מהעץ.. צילום:דימה טליאנסקי

השבוע התקיימה הרמת כוסית לכבוד פתיחתו של הסניף החדש של nail bar בנתניה  בהנהלת ענת פוגל  שמשתפת פעולה עם סלון הכלות המשובח של מורן דיין… אם קמתם במוד של פינוק זה המקום..

עקיבא וענהאל שמואלי מתמודדי המרוץ למיליון בעבר הגיעו לנתניה לחגוג יום נישואים מספר תשע במלון היוקרה David tower. ענהאל מספרת שזה המלון המפואר והמפנק ביותר שביקרה בו לאחרונה ….   הזוג חגג בסוויטה המלכותית עם שלל פינוקים. המון מזל טוב..

הסופרת ענת לב אדלר הגיעה לאחרונה לסניף מרכז של בנק מזרחי טפחות והעבירה הרצאה מרתקת העוסקת בשאלה היום יומית כיצד אנחנו יכולים להתאהב מחדש בחיים שלנו בקריירה בזוגיות ואיך קמים בכל בוקר לאותה שגרה. וולנטיין שמח  קרדיט תמונה: משה נייס.


המון מזל טוב לאבא של טל חמד היקר, לשמואל חמד שחגג לאחרונה יום הולדת 70 במסעדה בעיר. הגיעו לחגוג עם חמד חבריו הקרובים איתם חמד שומר על קשר כבר 54 שנים.. יום הולדת שמח ורק בריאות.

נחיתה רכה..  לאחר שחזרו מחופשת הסקי החלומית שבמהלכה חגגו הזוג לירן שטראובר וטל טלמון יום הולדת 37 לגברת טלמון הגיעו ישר לצילומי הקולקציה החדשה לפיג'מות משפחתיות של דלתא.. הטבעת בדרך? צילום: מאיה באומל..


הפתעה מרגשת במיוחד חיכתה לסגן ראש העיר אלי דלל,  חבר וידיד קרוב של כפר עידוד – בית חם לאנשים מיוחדים בנתניה,  אשר הגיע למשרדו שם חיכה לו מתי רז דייר הכפר ועובד המשתלה השיקומית בכפר עם עציץ לרגל החג לאות הערכה ותודה.   

איחוד צמרת וליאם מאנינו ואילן בוהדנה משתפים פעולה במספרה החדשה בגד מכנס בעיר… המספרה השיקית על גבי הים, באווירה של המון שיק … המון אנשים ונשים יפות נצפו יוצאות מהמספרה.


מאמן הריצות מנתניה אלי חיות סיים ביום שישי האחרון אולטרה מרתון של 50 ק"מ בים המלח בתוצאה מדהימה של 4:26 שעות! השלב הבא של אלי הוא  האולטרה מרתון ב30 במאי בגרמניה במרחק של 160 קילומטר.אלי, שיחקת אותה . מחזיקים לך אצבעות…

גרין הום  עושה את זה שוב והפעם בניצוחם של צמד התותחים הכבדים שמעון עמרם ואסי רובין בעוד עסקה לשביעות רצון כל הצדדים .אלופים עלו והצליחו!!

אז בניה ברבי הגיע עד לנתניה בשביל להתחדש בעיצוב השיער והזקן אצל לא אחר מאיציק יואב ספר העל הנתנייתי שכל תספורת שלו מפתיעה יותר מהקודמת ממליצים בחום..

.מאירועי אמש בבר הריטם סושיאל בנתניה. עודד בן נעים ויהונתן פאנטה שכרגיל הליין שלהם בימי שני הוא מהחזקים בתקופה האחרונה בעיר. בתמונה עם דיגיי אביב אלון מערב בלתי נשכח,תגיעו..

 רחל ורפי דהן נתפסו בעדשת המצלמה של מציצים רגע לפני המשחק המטורף בין ריאל מדריד לסביליה. מי לא מכיר את רפי הספר והאגדה ממספרת מונטריאול בתחנה המרכזית..

המשנה לראש העיר אהרון אורגד מעניק תעודת הוקרה למנצח תזמורת" ירושלים מזרח ומערב" תום כה על פעילות ענפה לקירוב לבבות מוסיקלי.

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות