מקומונים בשרון מקומונים בנתניה מקומונים בחדרה מקומונים בקרית השרון פולג ימים השבת בנתניה

פרסום בגוגל – למצוא את הסלוגן הנכון

שם הכותב: נמרוד דקר (מייג'ור בוסט) - מדור פרסומי 413391310 גוגל

איך יודעים שפרסומת מסוימת היא אפקטיבית? איך יודעים שסלוגן מסוים הוא נכון ויעיל? אם ניקח שורה של סלוגנים שאנחנו מכירים מהרדיו, טלוויזיה, עיתונות כתובה, סביר להניח שהדברים הראשונים שיעלו לנו לראש יהיו, הסלוגנים הקליטים, כאלה שנכנסו לראש שלנו ולא יצאו מרוב שהם קליטים ופשוטים.

פרסום בגוגל אינו שונה. נכון שאנחנו לא יכולים לשיר את הסלוגן שראינו בפרסומת בגוגל, ונכון שלא תמיד נזכור את המשפט ואיך הוא בנוי, אך מה שיקלוט את העין שלנו, מה שיגרום לנו להקליק על פרסומת אחת ולא על פרסומת שנייה, זה המשפט שמופיע בראש הפרסומת, זה אותו משפט שאמור לגרום לנו להרגיש שאנחנו חייבים ללחוץ על המודעה ולראות מה מסתתר מאחוריה.

כשאנחנו מסתכלים על פרסום בגוגל עלינו לזכור, לא מדובר בפרסומת שכוללת יותר מעשרות תווים בודדים. למען האמת, הכותרת היא 30 תווים, התיאור הוא 80 תווים. מדובר על מילים בודדות. לכן מי שמכין את הפרסומת חייב לדעת בדיוק איך לפנות אל הגולש ולגרום לנו להקליק על המודעה. אם הוא יבזבז תווים או מילים על פרטים לא חשובים או לחילופין, הוא יכתוב משהו שלא מושך את העין, אז הוא מפספס את הרעיון.

פרסום בגוגל זה משתלם

כל מי שמתעסק במסגרת של פרסום בגוגל יודע שזה משתלם. היום זה משתלם יותר מאשר פרסומות בכלי תקשורת מסורתיים, כמו עיתונות או רדיו.

ראשית, הפרסום הוא הרבה יותר ממוקד, מגיעים אליו אנשים שמחפשים את התחום בו עוסק הפרסום והוא גם מגיע לאנשים שמחפשים תחום זה. גוגל יודע לסקור מה הגולשים שלנו מחפשים והוא דואג שהפרסומות שלנו יגיעו אליהם.

שנית, החשיפה לגוגל ולאתרים שמפעילים את מערכת הפרסום של גוגל היא רחבה יותר מאשר לעיתונות מקומית או תחנות רדיו. בוודאי כיום, בעידן בו מרבית הזמן אנחנו מבלים באינטרנט, בין אם זה במחשב ובין אם זה בסלולר.

שלוש, הפרסום יותר זול הוא לא עולה יותר מאלפי שקלים בחודש, ונמשך למשך תקופה ממושכת.

ארבע, פרסום בגוגל מאפשר לנו לחשוף את הגולש לכל מה שאנחנו מבקשים, זה יכול להיות עמוד נחיתה בו הוא יכתוב את פרטי ההתקשרות שלו ואנחנו ניצור איתו קשר, זה יכול להיות הצעות מחיר, מחירון, או כל דבר אחר.

לכן, כשאנחנו נדרשים לכתוב פרסומת בגוגל, אנחנו צריכים לאמץ את כל היצירתיות הטבועה בנו בשביל ליצור סלוגן מנצח. זה יכול להיות סלוגן שמזמין את הגולש "לקנות עכשיו", סלוגן שמציע לו "כנס וקבל הצעה חד פעמית" סלוגן שמזמין אותו "לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית" או כל דבר אחר. עלינו לשקול היטב את המילים, לבחון בדיוק מה יכול לעבוד ולהציע לו את זה. ככה נפיק את המקסימום אפילו משלושים תווים בכותרת.

העלו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים