נתניה-עיר אחת, לב אחד

6 0

עיריית נתניה קשובה לתושבים, גם בזמנים הקשים. מאז התפרצות נגיף הקורונה פעלה העירייה במספר מישורים במקביל לרווחת תושביה, ביניהם: חלוקת חבילות מזון וארוחות חמות, חיטוי וניקיון המרחב הציבורי, הקלות לעסקים ובידור "און ליין" ברשת

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "הימים אינם קלים עבור כולנו, אך חוסנה של החברה הישראלית ותעצומות הנפש שגילו תושבי נתניה במשך שנים רבות ללא ספק יסייעו לנו גם בהתמודדות הפעם. חשוב לי שתושבי העיר ידעו שאנו דואגים להם ויש להם על מי לסמוך ולזכור שעוד נדע ימים טובים מאלה..".

מינהל הרווחה והשירותים החברתיים יחד עם אגף רובעים ושכונות ומאות מתנדבים יצרו כוורת הומה של חלוקת חבילות מזון וארוחות חמות לנזקקים, לקשישים, למבודדים, לאנשים עם מוגבלויות ועוד.

בשעות הפנאי מקיימת העירייה "מופעי לייב" בפייסבוק העירוני של מיטב אומני העיר,  במחול, במוסיקה וזמר, ספורט, הרצאות, פעילות ועוד. כמו כן, קיים אגף שכונות "מסיבות מרפסות" לעידוד והעלאת המורל בקרב תושבים היושבים בבתיהם.

מוקד 106 הוא הלב של הפעילות וחלה בו עליה במספר הפניות של למעלה מ- 50 אחוז. המוקד תוגבר וכל פניה נענית בשפות השונות. כמו כן, נפתח "קו חם" לנוער וצעירים להקשיב בטלפון: 9532163- 09.

בנוסף , ביצעה העירייה שורה של פעולות הנדרשות בכל הקשור לניקיון העיר, בדגש מיוחד על שטיפה וחיטוי המרחב הציבורי יחד עם איגוד ערים לתברואה שרון שומרון ומינהל האכיפה-השיטור העירוני פועל כל העת על מנת לשמור על הסדר ולמנוע התקהלויות ומסייע בחלוקת חבילות מזון בשיתוף מינהל הרווחה והשירותים החברתיים.

בשורת ההקלות לתושבים ביטלנו את האכיפה של חניה בכחול לבן ברחבי העיר.

בנוסף, בתחילת המשבר פנתה ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, לשר הפנים בבקשת סיוע לעסקים בנושאים שבסמכות משרד הפנים בלבד. כמו כן, אושרו הקלות כמו דחיה ופריסה של תשלומי הארנונה עד סוף שנת 2020 וסדרה של הקלות נוספות. חברת "מי נתניה" לא תבצע ניתוקי מים בתקופה זו וכך גם הוקפאה הפעילות של הוצל"פ.

העירייה אף הקימה מוקד עסקי מיוחד להנגשת המידע עבור בעלי העסקים במטרה להעניק מידע שוטף. כמו כן הפיקה העירייה קמפיין ייעודי בשלטי החוצות לעידוד צריכה בבתי העסק בנתניה, כולל שירותי און ליין. כמו כן, יזמה מינהלת מרכז העיר קורס לימודי המיועד  לעסקים קטנים המעוניינים לעבור לשיווק ומכירת מוצריהם באמצעות האינטרנט זאת לאחר שזוהה הצורך בסיוע לעסקים הקטנים שנאלצו לסגור עקב המצב, המינהלת פעלה במהירות למציאת פתרונות ישימים שיעזרו לעסקים להמשיך ולתפקד כלכלית.


Related Post

לקראת החופש הגדול…

Posted by - 16 ביוני 2020 0
איך הופכים את חדר הילדים, שקירותיו מתלכלכים במהירות ובקלות, לחדר שיקי ופרקטי? ילד אסור? ילד מותר! מצליחים לדמיין חדר ילדים…

יחד נחזק ונתחזק

Posted by - 23 באוקטובר 2023 0
בתי הספר של רשת ״עמל״ מתגייסים ותורמים לחיילים ולתושבי הדרום. מרכז הסיוע של הרשת אימץ את העיר אופקים ואסף משחקים…

"חכם בשמש"

Posted by - 26 ביולי 2022 0
הקיץ פה, וכמו מדי שנה, האגודה למלחמה בסרטן בשיתוף עיריית נתניה, הפיצו ערכות הסברה של ”חכם בשמש” לגני הילדים ברחבי העיר. הפצת הערכות בעיר קודמו בעזרת תומר קסהאון, מנהל מחלקת גני הילדים בעיריית…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות