מקדמים התמקצעות של סייעות בגני הילדים

5 0

בכנס ייחודי שקיים אגף החינוך העירוני למאות גננות וסייעות, הודו לצוותי החינוך על העבודה המסורה ועמדו על החשיבות של התמקצעות והתפתחות

לפתיחת שנת הלימודים תש"פ קיים אגף החינוך של עיריית חדרה כנס ייחודי לגננות וסייעות מגני הילדים בעיר. יצוין כי בשנת הלימודים שזה עתה החלה נפתחו בחדרה 183 גני ילדים ובהם יותר מ-5,000 ילדים.

הכנס התקיים במלון רמדה במעמד ראש העיר צביקה גנדלמן, מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, סמנכ"לית חברה וקהילה ד"ר אסנת ספורטה, מ"מ מנהל אגף החינוך שמעון כלפון, יו"ר ועד העובדים איציק יצחקי, יו"ר הסתדרות המורים בחדרה נפתי כהן וחברי הנהלת העיר, ובהשתתפות כ-450 גננות, סייעות, מפקחות, ועובדי אגף החינוך.

חלקו הראשון של הכנס התמקד בשיחת הכנה לשנת תש"פ שקיימה מנהלת המחלקה לחינוך קדם יסודי גילה גואטה עם הסייעות. לאחר מכן שוחחה עמן מנכ"לית "שחר און" הילה קניסטר, האחראית  על העמותות המקצועיות, ועמדה על חשיבות ההתמקצעות וההתפתחות של הסייעות.

חלקו העיקרי של הכנס  נפתח בברכת ראש העיר אשר הודה לגננות ולסייעות, ולכל הצוותים החינוכיים, על העבודה המסורה המתבצעת לקידום תלמידי העיר.

מנהלת המחלקה גילה גואטה בירכה את הצוותים והדגישה עד כמה העבודה המתבצעת היא חשובה, מאחר שהבסיס לחינוך מתחיל בגן הילדים. גואטה פרשה בפני הצוותים את עיקר העשייה בשנה הקודמת והציגה יעדים לקראת השנה החדשה, שבראשם הובלת חדשנות חינוכית, התמקצעות הצוותים והמשך פיתוח והובלה של גנים ייחודיים.

לסיום הוקרן סרטון המציג את העשייה בגני ילדים בעיר, שהיה מלווה בברכת צוות המחלקה לחינוך קדם יסודי לכל הצוותים החינוכיים וילדי העיר, לשנת לימודים מוצלחת ופורייה.

Related Post

דואגים לתלמידים

Posted by - 16 בנובמבר 2021 0
יתוגברו קווי האוטובוס לתלמידי אורט לבוביץ ובר אילן בנות בשל סוגית העומס בתחבורה הציבורית לתלמידים הנוסעים לבתי הספר האמורים הוחלט בישיבה שהתקיימה…

רובע מגורים חדש

Posted by - 6 ביולי 2021 0
הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז, החליטה השבוע להפקיד תכנית להקמת רובע מגורים חדש במרכז נתניה. מדובר בתוכנית השנייה בגודלה בעיר …

טו בשבט בפתח

Posted by - 13 בינואר 2021 0
הכוכבים של ט"ו בשבט ט"ו בשבט הגיע חג האילנות, ואצלנו חג הפירות היבשים. פירות יבשים אמנם טעימים ומתוקים ובהחלט יכולים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות