מציצים בסימן קולולוש: מי חגגה לאחרונה מסיבת רווקות, מי היא הרווקה הנחשקת שהתחתנה לאחרונה ומשיקה כעת קולקציה חדש של משקפי שמש – וגם – מצלמת מציצים הגיעה לשטיח האדום של 'אופוריה'

7 0
  1. נחשו מי חגגה לאחרונה מסיבת רווקות? מלא מזל טוב לדוגמנית והשחקנית אגם רודברג שחגגה לה מסיבת רווקות בירושלים כשהיא לבושה בשמלה של המותג אייזן שטיין אשר עוצבה עבורה במיוחד למסיבה המדוברת בביצה.אגם לבשה שמלה בגזרת מיני צמודה עשויה תחרה בעבודת יד מוקפדת. צילום: אור לוי. קרדיט: זאנה אופיר.

1

  1. הסינמטק בתל אביב אירח לאחרונה את כוכבי הדרמה החדשה של HBO סדרת דרמה המבוססת על סדרת המקור פורצת הדרך של הוט-אופוריה בכיכובה של זנדאיה. מצלמת מציצים קיבלה הזמנה והגיע להתחכך באבק כוכבים ופגשה בין היתר את: רועי ניק וליהי קורנובסקי, רון לשם ודניאל יוצרי הסידרה, דפנה לוין הבימאית, טמירה ירדני המפיקה, צביקה הדר, גאלה קוגן, מאור זגורי, ליאת הר לב, אביב אלוש ועוד המון יפים ויפות. צילום: אביב חופי.

2

 

  1. כאקורד סיום לשנה מלאת פעילות, בחרו תלמידי ישיבת בני עקיבא כפר הרא"ה לקיים חתונה לזוג גרים בוגרי מכון מאיר. במשך החודשים האחרונים התלמידים, בהובלת המדריך אביאל לוי, פעלו לגיוס תרומות, ארגון אולם, תאורה, צלם, תזמורת, מאפרת, שמלה פרחים ואף קישטו את קמפוס הישיבה.קרדיט: ישיבת בני עקיבא כפר הראה.

3

  1. הדוגמנית נטע אלחמיסטר משיקה לראשונה את קולקציית קפסולה של משקפי השמש, נטע שלאחרונה חגגה לה מסיבת רווקות ניצלה את המומנט והשיקה תוך כדי המסיבה את הקולקציה החדשה שתימכר ברשת אירוקה, גם יפה וגם אופה. צילום: סטודיו מאשין.

4

ברכות לשלי דניאל מעוז הלא היא סגנית דוברת עריית נתניה. וחלק מצוות הדוברות המשובח לרגל קבלת התואר השני M.A במשפטים .

111

  1. אתר התיירות גוליבר משיק קמפיין דיגיטל חדש  בכיכובו של אמן החושים חזי דין שקטף לו קמפיין ראשון בקריירה ובין היתר לקח גם חלק בכתיבת התוכן והקריאייטיב כאשר עלות הקמפיין הכוללת עומדת בסך של כ-מיליון שקלים.

5

  1. אז קבלו משהו מעניין וטעים, רשת בורגרים פתחה סניף חדש ומעניין בלוקיישן מיוחד. שיתוף פעולה בין הרשת לתחנות הדלק SO GOOD הביאה לפתיחת סניף בורגרים בתחנת הדלק סונול שבמחלף נתניה בעלות הקמה של כ-300,000 ₪ לרווחת התושבים. צילום: אסף לוי/חיים יוסף.

6

 

  1. מנכ"ל אלעל גונן אוסישקין והסמנכ"ל מיקי שטרסבורג השיקו את הקו החדש של החברה מתל אביב ללאס וגאס, טיסת הבכורה יצאה לה לדרכה ממש לאחרונה במטוס הדימליינר שעוצב באווירת וגאס. טיסה נעימה! צילום: סיון פרג'. קרדיט: רן רהב. 7
  2. שמעתם על פסיטבל מג'סטה? השבוע נערך פסטיבל מוסיקה במלון אלמא שבזכרון יעקב אליו הגיעו המוני לקוחות m.w. ו- mini לחגיגות שנה למותג שם נהנו מבראנץ' חגיגי של השף יונתן רושפלד ומופע של הוד מושונוב שארח את שחר צוברי ושרית חדד האלופה. קרדיט: רן רהב.

8

  1. חברי מועדון הגמלאים של מרכז קהילתי חפציבה במזרח נתניה הגיעו לסט הצילומים של סדרת הטלוויזיה "נבסו". במהלך היום, הגמלאים לקחו חלק בצילומי העונה החדשה של הסדרה, וזכו לטעימה קטנה מחיי הזוהר. כי אחרי הכל השמים הם הגבול! קרדיט: מימי טדלה.

9

  1. מי שחתמה לעונה שמינית כפרזנטורית למותג היוקרתי "גולברי" היא לא אחרת מהדוגמנית אסתי גינזבורג שבמסגרת החוזה החדש תשלשל לכיסה 450,000 ₪ לקמפיין סתיו חורף 2019-2020. לצד אסתי תככב הפעם הדוגמנית מסודן מוניקה ג'וזף. צילום: יניב אדרי.10.1 10
  2. לאחר 9 חודשים של הכנות ואירגונים אין סוף התחתנה לה היפה בנשים שניאל לאלא עם בחיר ליבה ההורס לירן זוארץ בחתונה נוצצת ומהממת מלאת צעירים. מלא מזל טוב לזוג החדש מחכים לתמונות מירח הדבש. צילום: יניב אדרי.

11

  1. מלא מזל טוב לחתן היום הולדת תומר סיני שחגג לו 20 קייצים עם חברים ומשפחה במסיבת חברים ועל האש שלא הייתה מביישת אף פסטיבל אוכל בעולם, היה טעים וכיף ומדור מציצים מאחל ים של מזל והצלחה ועד 120 כ-20.

12

 

  1. בשעה טובה ומברוק לרגל הצעת הנישואין מצד הגברבר הכי נחשק באזור איתי מנצור שכרע לאחרונה ברך בפני בחירת ליבו סופי המדהימה, כמובן שהיא אמרה לו כן ואנחנו מחכים להזמנות, מדור מציצים מאחל לכם ים של אושר ומלא בהצלחה.

13

  1. אז בזמן שאתם נהנים מהשמש בעירנו היו כאלו שהחליטו לארוז את עצמם ולעלות על טיסה לטובת השמש האילתית, יגאל וטניה בן מנשה יחד עם הזוג אליהו ורותי רחום נהנים להם בבריכה ומוסרים לכם ד"ש.

14

  1. קבלו את אבא יובל עקיבא בדייט זוגי וסולידי עם הבת הכי חמודה בעיר, יובל החליט לקחת הפסקה בין כל האימונים בכדורגל ובחר להקדיש יום שלם לבת המקסימה נויה, נראה שהיה טעים…

15

 

  1. מלא מזל טוב לזוג הנוצץ גיא לוי ובחירת ליבו נטלי סרפין לרגל חתונתם שנערכה באחד האולמות היותר נחשקים באזור לאחר שמר לוי לא התבייש וכרע ברך בהצעה גרנדיוזית ומרגשת-שתמיד תחייכו.

16

  1. השבוע נערך לו יום האב ולא הרבה מודעים ליום הזה אבל הצלחנו לתפוס בעדשה שלנו מישהי שדווקא זכרה היטב את היום המיוחד ובחרה אף לצאת לדייט זוגי עם אבא, קבלו את שני ושמואל דרור עושים חיים.

17

 

  1. אז דברים טובים באים בזוגות, הפעם עדשת מציצים תפסה ממש במקרה את צמד עוה"ד התותחים יגאל ושרי איליאץ'-זאנה שהם כמובן גם בני זוג אוהבים חוגגים במסעדת יוקרה את יום ההולדת לעו"ד יגאל-מלא מזל טוב.

18

השבוע  אלי דלל העניק תעודת הוקרה לשמעון זיונץ (72), תושב נתניה, ששימש במגוון תפקידים בקאנטרי בית יצחק במשך 23 שנים, ופרש לגמלאות. דלל סיפר למדור על הערכה הרבה לזיונץ. שמעון הגיע לקאנטרי מדי יום בשעה 04:00 כשהשירות הלבבי אפיין אותו במיוחד. כבוד

IMG-20190617-WA0017

את "יפה כמו השמש" כבר שמעתם? נתי לוי לב מנתניה, בן טיפוחיו של המוסיקאי יהודה קיסר, שחרר בימים אלה את הלהיט הסוחף. הלחן של ארלט ספדיה ועיבוד של אייבי קזז המוכשר. במהלך הקמפיין נתי חילק ברחבי העיר חולצות עם שם השיר… מלא בהצלחה נתי … יח"צ ארלט ספדיה

 נתי 1

אומרים שדברים טובים קורים לאנשים טובים … אין ספק שמיטל חיים, הקוסמטיקאית הכי הכי בעיר נכנסת להגדרה. מיטל הגיעה השבוע לקניות ב "קל פעמי" בשדרות בנימין … היא לא תיארה לעצמה שהיא תצא משם עם כרטיס טיסה לוונציה. לאחר שמיטל ביררה מי הזוכה במבצע המטורף ש"קל פעמי" פרסם עוד בפורים, סיפרו לה בחנות שלמרבה ההפתעה, הזוכה האלמוני עדיין לא הגיע לקחת את הכרטיס כבר שלושה חודשים.  לאחר שמיטל בדקה את מספר הכרטיס שלה, למרבה ההפתעה התברר כי מיטל חיים היא הזוכה האלמונית .  דוד יבין לבית "קל פעמי" נרגש למצוא את הזוכה הפרס ומסר למציצים: " אנחנו שמחיים ונרגשים לפנק את הלקוחות שלנו … השירות בקל פעמי היא מעל הכל .. בואו אלינו ותראו ". דוד תיקח גם אותנו לוונציה …  מיטל מחכים לתמונה מהגונדולה בתעלות ונציה.

43434343 2232323223

האוטובוס של yala ביקר בערים מרכזיות בארץ וביניהם איך לא —נתניה… השבוע הגיע אוטובוס ההפתעות לעיר שלנו.   נהרו לכיכר העצמאות תושבי העיר שנכנסו להגרלה כדי לקבל חופשה ספונטנית במתנה … על הדרך חולקו ארטיקים להתרענן לפני שיזכו בחופשה. כמובן שגם אנחנו היינו שם … הנשים היפות במיוחד מהצוות המשובח של "השבוע בנתניה"  אסנת נחום כהן ודור אלמוג הגיעו גם להרים … בהצלחה לכל הנרשמים.. יאללה חופש ..

4 3

בשעה טובה ומוצלחת, נערכה השבוע ההשקה של "סלנה", האקדמיה למקצועות היופי ומרכז השיווק למקצועיות, בהנהלת סופי ולנה. סטייל השטיח האדום ובהרמת כוסית שמפניה, כל המי ומי בתחום הקוסמטיקה והאיפור הקבוע, מורות משכמן ומעלה, פדיקוריסטיות, מניקוריסטיות חברים ומשפחה, עוד כיבדו בנוכחותו עקיבא יצחקי, המשנה לראש העיר ומנהל מח' החינוך בעיריית נתניה. מציצים" אומרים: שאפו להעצמה נשית! "

20190617_174838 20190617_173357 20190617_173442

מעל 1,000 מוזמנים הגיעו ל"אבניו" לחתונה המושקעת של משפחות גואטה וחסון. מצד הכלה, ספיר חסון (בתו של חיים חסון האיש והאגדה מ"חן חסון ליסינג") ומצד החתן, שי גואטה (בנו של המארגן אבי גואטה). בחצות הלילה שרית חדד עלתה לבמה והקפיצה את כולם ברחבה. את האירוע כיבדו כל המי ומי במוסיקה הישראלית וכמובן שנתנייתים בולטים שחגגו עד שעות הבוקר המוקדמות. המדור מצטרף לברכות ומאחל לזוג המאושר הרבה אהבה והצלחה

20190620_144458

 

Related Post

מבצע חילוץ

Posted by - 5 ביוני 2023 0
בשבת האחרונה, צוות מנהל האכיפה יחד עם המשטרה חילצו אישה בהריון בחודש מתקדם לאחר ששהתה באזור מסוכן של המצוק בעיר…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות