מלכת היופי לשעבר מציגה גוף מעורר קנאה, טילטיל בא לבקר וגם – כל העיר נתניה שמחה וצהלה

6 0

**מלכת היופי במיל' קארין עליה וקים אדרי ( נערת ישראל לשעבר) מציגות גוף לוהט בצילומי הקיץ לקולקציית בגדי הים של המעצבת לילך אלגרבלי. הצוות בניצוחו של הארט דירקטור גילי אלגבלי ( וכן השם משפחה נשמע דומה אבל, למרות החברות הקרובה בין לילך לגילי אין קשר משפחתי) הרחיק למכתש רמון יחד עם השתיים. קארין שבימים אלו עובדת על העלאת מסת השריר ומכינה את גופה לקיץ, נראית שהיא כבר לגמרי מוכנה ומציגה גוף מעורר קנאה לתפארת צבא ההגנה לישראל. ואילו קים אדרי גם מציגה גוף מעורר קנאה, שכן ממש בקרוב היא הולכת להתחתן, שופופו תמונה והפנימו איך צריך להראות הקיץ. צילום: גאיה פלד

 תמונה פותחת צילום גאיה פלד

**אפילו לירון אורפלי, אנחנו מכירים אותו כטילטיל האחד והיחיד הבין שאם הוא רוצה להראות בסטייל גם בפורים הוא צריך להגיע לנתניה, ליתר דיוק לחנות האקססוריז "בלה אקססוריז", שפינקה אותנו בשלל אביזרי פורים ותחפושות שוות שגם גרמו לנו להתחפש וגם העניקו לנו שיקיות מוצלחת ולא מצועצעת. טילטיל רכש כמה וכמה מדגמי החנות, הודה בחביבות טיפוסית המאופיינת לו ואף נתן בסלפי בשם הידידות יחד עם בעלי החנות החביבים לא פחות. תקפוץ לעיתים קרובות, כייף לראותך במחוזותינו.

 בשם הפרגון... טילטיל מתאבז לחג בבלה אקססוריז

**גם נטע ברזילי, זוכת הכוכב הבא לאירוויזיון המקורית והמיוחדת, יודעת לאן היא צריכה באמת להגיע בכדי לסדר תוספות שיער והגיעה למעצב השיער במחוזותינו ויקי בדש המוכשר ולאחר מספר שעות מפנקות יצאה עם צבע ותוספת שיער מרהיבה ומטופחת. והמדור התפנק בתמונה. עשית את הבחירה הנכונה, מחזיקים לך אצבעות את גדולה מהחיים.

 מבינה עניין... נטע ברזילי מטופחת להפליא בידי מעצב השיער ויקי בדש

**השבוע התקיימה הפרזנטציה העונתית של חברת האופנה רנואר בה הציגה את קולקציית אביב קיץ 2018 שבחסותה. מי הגיע להציץ מקרוב? הפרזנטורים: ניבר מדר, גפן ברקאי ויעל שלבייה היפים והנכונים שגם לבשו ממיטב הקולקציה. עוד הגיעו: ירדן הראל, שני קליין, עמית פרקש, דנה זרמון, קים אקאפי, אנה ארונוב, עדן סבן, מאיה ורטהיימר, קיי לונג וריי שגב ועוד ורק נציין שכולם הגיעו יפים וקיציים ברוח הפרזנטציה והשתלבו נפלא בנוף. צילום רפי דלויה , אלירן אביטל.

 פרזנטציה עונתית 4

פרזנטציה עונתית 5

פרזנטציה עונתית... רנואר משיקה את הקולקציה המרעננת לאביב קיץ הבאים, הסלבס מתלבשים בהתאם צילום אלירן אביטל רפי דלויהפרזנטציה עונתיתפרזנטציה עונתית 2

**זה ברור שאחד במעמדו יקבל יחס vip במסיבת הרחוב הלוהטת שנערכה בכיכר המדינה לשם נהרו כ 60,000 בליינים שחגגו את הפורים עדלאידע. אנחנו מתכוונים לאיציק כהן האושיה המקומית וזה שעומד מאחורי ההפקות הגדולות של המסך הקטן שהתקבל ע"י אנשי ההפקה בחום להתמנגלות עם מיטב הסלב שהגיעו אף הם לקרחנה של המדינה. כששאלנו את איציק הכצעקתה? ענה לנו בחיוך יחסית מבויש  : ״בחיים צריך תמיד קשרים״ ואנחנו אומרים רק חבל שאנחנו לא הפעלנו אותך אם היינו רק חשובים… ביג לייק על השמייח מאחורי הקלעים.

 יחס v.i.p... 1

יחס v.i.p... איציק כהן במסיבת הרחוב בכיכר המדינה במנגלינג עם היפים והנכונים

יחס v.i.p...

** נוער נתניה חגג פורים במסיבת רחוב מושקעת הסטייל ג'ונגל פרטי בו הרימו את הבליינים הצעירים מיטב הדי ג'יי סטייל DJ TAMANO, DJ ADIDOR ואפוקליפסה. מי שדאג לחמם את ההרכבים שעלו על הסט ולהרים את האנרגיות היה לא אחר מדי ג'יי רון ג'י (הבן של מוטי גוזלן אושיה מקומית ידועה ומוערכת) וחלק מקבוצת הSTRANGERS קבוצת הדיג'יים של מחלקת הנוער בהנחייתו של אליק קורפו. יש לציין כי זו היתה אחת מהמסיבות היפות שהיו בשם החג והכיכר היתה צוהלת ושמחה. כל זה לא יכל לקרות לולא מנהלת אגף הנוער והצעירים מאריתו קבדה, מנהל מחלקת הנוער יאיר חסיד, מנהל תחום תרבות ופנאי באגף הנוער והצעירים- דורון גלאם וכל צוות מחלקת הנוער שפועלים רבות למען הנוער בעיר ולהם התודה הגדולה. צלמים: תמיר ישעיהו, דניאל סטרבודביס, דניאל זלבסקי, נורית מוזס.

 

**אין כמו להתחתן בפורים, האווירה, האנרגיה והשמחה כפולה ומכופלת וכך היה בחתונתם של לואיזה ואיתמר סמדג'ה שעשו זאת במתחם האירועים "עלמה" שהפך ללילה אחד למסיבת תחפושות צבעונית מרובת משתתפים שהגיעו במטרה אחת ברורה לעשות שמייח וכמה שיותר לזוג האהוב והנאהב יחד עם די ג'יי בנצי בן קרמונה שהרים את הערב לרמות גבוהות ומחשמלות. קשה היה להתעלם מהאהבה הגדולה שהרעיפו חניכיו של סמדג'ה, הג'ודאיסטים המדהימים, שדאגו כי איתמר יהיה בכל זמן נתון גבוה באויר. אלופים תרתי משמע. מזל טוב ענקי שתמיד תהיו בשמחה. צילום: אלי חן – קליק של אושר.

 

** מי שנכנס אדר מרבין בשמחה! והפעם השמחה כפולה, במינהל החינוך בעיריית נתניה חגגו את פורים במסיבה מושקעת וצבעונית יחד עם חגיגות יום ההולדת של ראש מינהל החינוך, טובה דולב, החגיגות הכפולות התקיימו במתחם הטניס פולג הגיעו לברך וליהנות עם הצוות המורחב גב' העיר מרים פיירברג-איכר, חבר המועצה ומחזיק תיק החינוך הרב עקיבא יצחקי, חיה שניידר, אילנה לונגו, גלית מימון, נטלי שטיין, חי עטיה,ורד דדוש ועוד. בנימה זו נאחל לטובה דולב עוד שנים רבות של הנאות, הצלחות ומה שביניהם. צילום איציק בן שושן

_DSC4535

_DSC4374

_DSC4326

**הם קבוצה של "אנשים טובים למען חיילים בודדים" בראשות נועם אביטל שתמיד חושבים איך לעשות טוב לחיילים הבודדים בנתניה והסביבה. לרגל החג הם הרימו עבורם מסיבת פורים מלאת אהבה ופינוקים כי אם לא עכשיו אז מתי. המסיבה נערכה במועדון הבלאק גדושה בכל טוב והכל בהתנדבות רחבת לב שאינה יכולה לתאר במילים. הגיעו לחגוג יחד עם החיילים גב' העיר מרים פיירברג אכר אשר פזזה עם הצעירים ברחבת הריקודים עדלאידע, שירי חגואל סיידון ,עקיבא יצחקי ועוד רבים וטובים. ערב מדהים זה לא יכול היה להתקיים ללא הקבוצה המבורכת הזו וביניהם: מנהל הקבוצה נועם אביטל, ניסים חג'ג', איציק בן שושן, נטלי שטיין ועוד. אשרייכם.

IMG-20180228-WA0007

IMG-20180228-WA0008

IMG-20180228-WA0009

**גם חברת "שירביט" דאגה להפיק מסיבת פורים צוהלת, שמחה ומושקעת במתחם האירועים סיטרוס שהתמלא עד אפס מקום בחוגגים מחופשים ויש לציין מקוריים ביותר וזאת לאור תחרות התחפושות המדוברת שהתקיימה, בה זכו במקום הראשון בחופשה זוגית חלומית התחפושת של כמה חבר'ה מגניבים שהתחפשו למשפחת גואל רצון. שופופו תמונה אנחנו אהבנו.

 

**ומי אם לא חברת הנדל"ן בריגה שתדאג לפנק את עובדיה במסיבה כיד המלך בניצוחו של מפיק האירועים ניסים בלבול ל"רעיונות", שהפך את מתחם האירועים אקפלה לערב אחד בסטייל השטיח האדום כשלוגו החברה מותאם לכל פריט ברמה גבוהה וייצוגית. בקטע האומנותי קובי מימון בסטדנאפ קורע עם ניחוח נתנייתי שעושה כבוד למגזר. נרשם ערב מהנה ואיכותי לכל הדעות. ברוררר, כשניסים בלבול מפיק כל אירוע הוא חוויה. צילום: גיא ניסים.

GUY (75)

GUY (445)

GUY (464)

**הסלב של נתניה לילך קימלמן חגגה 39 יחד עם כל חגיגות פורים והחברות הטובות טלי מולנר ואורית לוי ארגנו עבורה בשקט, בשקט, מסיבת הפתעה מלאת סילסולים בסטייג'. המסיבה היתה הדובדבן שבקצפת ליום עמוס פינוקים והפתעות בניצוחו של בן הזוג רמי בדש וכש"טורו" רוצה לפנק מי יעצור אותו??? בין מרימי הכוסית לחיי לילך ולעוד שנים רבות נצפו: יוסי דורון, יוסי מכלוף, יוני ג'ורנו, גילי ספיר ובת זוגתו טוהר ועוד מלא חברים טובים ומוכרים שהיריעה קצרה מלהכיל. לא נכחו: דודו מכלוף ורפי ימין… הסלב רשמה חיסור. אנחנו רק אומרים…

 הסלב חוגגת.. לילך קימלמן סוגרת 39 בן הזוג רמי בדש מפתיע בפינוקים

**ברכות חמות וים של איחולים שולח המדור לרמי סעדון, מבעלי סעדון ייבוא ושיווק לרגל החלפת הקידומת המכובדת ואף צוהלת (בכל זאת יחד עם פורים) לגיל המהמם "50", ואין זמן יותר כייף לחגוג מאשר בסופ"ש פורימי שכזה. עיתון "השבוע בנתניה" על כל שלוחותיו מאחלים המון מזל טוב ושתישאר צעיר לנצח.
ים של איחולים... רמי סעדון סוגר 50 ועטוף באהבה

** המדור עדיין נפעם מעוצמת השמחה של חג הפורים שנערכה בשכונת 'רמת אפרים' שם נצפו הצלם איציק בן שושן, עו"ד שלמה שולמן – עוזרה של ראש העירייה פיירברג, עו"ד יוחאי שולמן ואיש החסד אלעזר פרץ ל'מטה משיח' רוקדים ושותים עד-דלא-ידע. אשריכם ישראל.

 כמצוות החג... החבר'ה הטובים והצדיקים בסטייל עדלאידע

**מתנדבים עליזים- מצעד מרגש של 50 מתנדבים מבוגרים "צעירים" צעדו במרץ, רקדו ושרו יחד עם כל הרקדנים הצעירים בעדלאידא בפורים כשאלפי צופים מריעים להם. המתנדבים שתורמים במהלך כל השנה לקהילה, צעדו בגאווה והראו לכולם שגיל זה רק מספר. " ההתנדבות נותנת לי בריאות ושמחת חיים, אני מקבלת יותר מאשר אני נותנת.." לדברי אתי יוזף מנהלת מחלקת ההתנדבות העירונית במינהל הרווחה- זאת היתה חוויה מרגשת ומדהימה לצעוד ולקבל את ההערכה הרבה של תושבי העיר למתנדבים נשמח לקלוט מתנדבים נוספים למערך הגדול שלנו.

צועדים בגאווה... מתנדבי העיר מראים לצעירים שעדלאידע זה גם עבורם

ובנימה אופטימית זו…

 

אליהו בן 89 נעצר ע"י שוטר תנועה ב 02:00 בלילה. הוא נשאל ע"י השוטר לאן הוא נוסע בשעת לילה מאוחרת זו? אליהו השיב כי הוא בדרכו להרצאה בנושא "שיכרות וההשפעה הרעה שלה על זוגיות בכלל ועל גוף האדם בפרט" השוטר שואל: "באמת? מי מעביר הרצאה שכזו בשעה מאוחרת שכזו בלילה?

ענה לו אליהו: "בדרך כלל, אשתי".

 

אז אם שותים לא נוהגים!!! גוד שבעס

 

 

 

 

 

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות