מי הגיע לברך לרגל פתיחת משרד עו"ד חדש בנתניה, דנית ואליאב מציינים יום אהבה בקמפיין חדש, וגם – הסלבס שהגיעו לשמח ילדים חולי סרטן בערב מרגש של עמותת "עזרה למרפא"

5 0
  1. אם הבחנתם ביום שלישי האחרון בפקקי ענק באזור התעשייה פולג כנראה שיש סיבה, המונים נהרו לפתיחת משרד עורכי הדין הגדול והמוכר בנתניה של פרקליטי הצמרת עמי מלול, אייל קורסיה, יוני ג'ורנו, לירן יצחקי איריס אבידן ושוש מרום שחנכו השבוע את משרדם ברוב הדר ופאר, הגיעו לברך חברי כנסת, חברי מועצת העיר, סגן ראש העיר, בכירים מעולם המשפט ומלשכת עוה"ד וכמובן חברים ומשפחה. מי שקבע את המזוזה היה חבר המועצה עקיבא יצחקי. מי שגנב את ההצגה היה עוה"ד אבי חימי שבאותו מעמד הודיע על כוונתו לרוץ לתפקיד יו"ר לשכת עוה"ד, השר אופיר אקוניס וח"כ נאוה בוקר גם הם הגיעו לברך. יריית הפתיחה אכן נורתה-ים של הצלחה!

 

1...... 1... 1.......

1..

  1. סקופ חדש בבלעדיות הגיע השבוע למערכת מציצים, את מנגו מהישרדות אתם ודאי זוכרים [מנגיסטו האגדי], אז ממש השבוע התחדש מנגיסטו בתספורת חדשה דנדשה הוריד מעליו את כל הרסטות והגיע להתיישב לחומוס הכי טעים בארץ -חומוס עוזי אצל אבירם התותח בפולג, מציצים תפסה גם את אמא גילה על הדרך.

2

  1. נאחל ברכות ובהצלחה על פתיחת הסניף החדש לרשת "מרכז הציפויים לרכב" בהנהלתו של לאחר מאשר עמי שליו האלוף, עמי חובב רכבים מיוחדים ושווים במיוחד ומביא מעצמו את השדרוגים לרכב על מנת להפוך כל כלי למיוחד.

3

  1. השבוע השתתפו מאות אנשים בהגרלת רכב באולם התצוגה הראשי של OPEL בשיתוף בית המרקחת המקוון הגדול בישראל- איפארמה. מי שהעניקה לזוכה את מפתחות הרכב הייתה אנה אהרונוב הפרזנטורית של המותג. השתתפו: קרן נהיר סמנכ"לית שיווק, ירון ברגר המנכ"ל, רפי בראל מבעלי משרד הפרסום 507. צילום: ניר עצמון

 4

 

  1. עמותת "עזרה למרפא" חגגו השבוע באירוע לילדים חולי סרטן כאשר באירוע לקח חלק גם חתן פרס ישראל הרב אלימלך פירר כשהוא גם עומד בראשות העמותה, כמובן שהסלבס שלנו החליטו לקחת חלק באירוע הסופר חשוב ובין היתר מצאנו את: עידן עמדי, ליאור סושרד, בר זומר, עומר אדם, סטפן לגר, נטע אלחמיסטר ועודד מנשה. קרדיט: עמותת "עזרה למרפא" , צילום: דור ערבה.

5 5..

עמותת עזרה למרפא של הרב פירר צילום דור ערבה (1014)

  1. מרכז הקניות אלון שבקריית השרון ממשיך במסורת הידועה והטעימה במיוחד בו מציינים ימי מודעות בינלאומיים למאכלים נדירים במיוחד, הפעם יחגגו את יום הפיצה הבינלאומי לצד יין ובירות מסוגים שונים אז קדימה להגיע ביום 9.2.19 למרכז אלון תאמרו שמציצים שלחה אתכם ותתפנקו.

 6

  1. אז נכון שיום האהבה טרם נכנס לפעולה אך עדיין קשה היה לפספס את דנית ואליאב שהגיעו לסשן צילומים לוהט במיוחד שהוקם עבורם במלון קראון פלזה סיטי סנטר שבתל אביב אי שם במרומי הקומה ה-24 שבאחת הסוויטות. אנחנו היינו שם כדי לתעד.קרדיט: רון שלום.

 7 7.

  1. מדור מציצים מאחל ים של מזל טוב ליקיר העיר מידן פטנר שהגיע לחגוג מומולדת עם חברים טובים, מידן ונתי נתפסו בעדשת מציצים ממש רגע לפני הביס בפיצה-שתמיד תחייכו.

 8

  1. כמידי שבוע אנחנו מעניקים את תואר הבעל/החבר השבועי, הפעם תפסנו את איש העסקים ציון נמני עם בחירת ליבו חן כשממש רגע לפני שהם ממריאים להם למפגש עם ליאונל מסי שלף ציון טבעת נישואין וכרע ברך וכמובן שהיא ענתה לו "כן".

 9 9.

  1. האיש שמקדיש את מרבית שעותיו הפנויות לטובת עזרה והתנדבות ציבורית, פינחס בדש ולמי שמכיר אותו כפיני חשבון [ בשל היותו גאון מתמטיקה] לקח השבוע או יותר נכון כמו בכל שבוע, חלק התנדבותי בו הוא מסייע מידי ערב למבוגרים הנתקעים עם רכבים וזקוקים לחילוץ, פיני הראשון להגיע ולחלץ ומדור מציצים מברך על הפעילות החשובה.

 10

  1. מפגש אקראי נערך השבוע בין אחד הילדים הכי חמודים בעיר יעקב קורסיה לבין זמר על חלל אחד הרי הוא קובי פרץ, השניים נפגשו באחד האירועים אליהם הוזמנו ביחד כאשר בסוף הביצועים קטף יעקב תמונה עם הזמר פרץ.

 11

  1. כשבחוץ 14 מעלות מינוס מחליט אלעזר פרץ לקנות כרטיס טיסה ולעלות על המטוס כל הדרך לניו יורק הקפואה, פרץ מגיע לניו יורק לטובת חגיגות החתונה של אחד מהחברים- שמור על עצמך וחזור אלינו בשלום והכי חשוב אל תשכח מחמם לאוזניים.

12

  1. אם גם אתם שמתם לב שמר קעטבי ג'וניור [ הבן של..] נעלם לכם מהרדאר זה רק מהסיבה שהבחור היפה החליט לקחת לעצמו פסק זמן מהשגרה לטובת בטן גב בתאילנד, יאיר תעשה חיים תהנה גם בשבילנו ולא לשכוח את הטובלרון בחזור!

 13

  1. מדור מציצים רוצה לאחל מלא בהצלחה ומזל טוב לעוה"ד שי מכלוף שהחל עבודתו במשרד עוה"ד יונתן סונדרס וכיום פונה לערוצים אחרים שטרם הותר לנו לפרסם, מאחלים לך ים של הצלחה בכל אשר תפנה.

 14

  1. קרן שליפקה הולכת ומשתבחת עם השנים, חביבת המדור עושה חיל במשרדה בתל אביב אבל לעולם אינה שוכחת שמקומות הבילוי הכי שווים נמצאים ממש ליד הבית בנתניה.

15

  1. חבר המועצה לשעבר נפתלי בחטיאר סימן את היעד הבא שלו, לאחר שהשיל לא מעט קילוגרמים ממשקל גופו ולאחר שלא הצליח להיכנס למועצת העיר, פתח נפתלי דוכן פלאפל בשכונת אזורים. ציפור קטנה לחשה למציצים שבן משפחתו שולט על הפלאפל שבדורה ועכשיו נפתלי מיישם את ההצלחה גם באזורים- הגיע לפרגן ויקטור בר שהיה יו"ר ועד השכונה.

16

  1. טירוף מכירות וערב ענק נערך השבוע בחנות השעונים הכי מוכרת בעיר " אסטרל". צוות מציצים קיבל הזמנה, הגיע ולא ציפה לאירוע בסדר גודל כמו זה שהיה, בין היתר הצלחנו לתפוס לתמונה משותפת את שניר אליה מבעלי אסטרל יחד עם הכדורגלן ברק בדש ופאטוס בצ'יראי.

17

Related Post

שיעור באזרחות

Posted by - 10 בינואר 2018 0
  ביוזמת המורה לאזרחות בתיכון הדתי טכנולוגי בנתניה – הגיעה חה"כ שולי מועלם לביקור בבית הספר, מתוך רצון להתוודע לעשייה…

הכול אני יכול בחופש הגדול

Posted by - 7 באוגוסט 2023 0
כ-500 ילדות וילדים בגילאי 12-6 סיימו את קייטנות הספורט של המרכז הקהילתי בכפר יונה (כדורגל, כדורסל ואקטיב ספורט) ואת סדנאות…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות