מורן אטיאס לא יורדת מהכותרות, האלוף שמבקר את האלופים וגם – איך לא? הקורונה

10 0

השחקנית הבינלאומית  מורן אטיאס שכרגיל לא יורדת מהכותרות, נבחרה כפרזנטורית לשנת 2020  של קניון הדר.  הקמפיין בכיכובה של אטיאס בהשקעה של חצי מילון אמור לעלות בקרוב… אך בימי הקורונה כלום לא בטוח. צילום:אסף לוי.

עיריית נתניה הפגיזה את עסקי העיר בשילוט  "נתנייתים קונים בנתניה" שהכינו רינה מנדל (מסטודיו "השבוע בנתניה") יחד עם שרון גלנטר (מנהלת הפרסום בדוברות נתניה) במטרה לחזק את עסקי העיר … אלופות !!! מציצים מצטרפים לקריאה – בואו נחזק את העסקים המקומיים . קונים רק בנתניה .

תודה למד"א: אנחנו חייבים להודות לצוות  מגן דוד אדום ש עושים מעל ומעבר לשמור  על ביטחוננו.  מאות חובשים ופראמדיקים אשר עובדים או מתנדבים במד"א נרתמו גם הם למאבק בנגיף ולשם כך דאגו להוריד את הזקנים. מנהל מרחב ארז גלר שראה חשיבות במתן דוגמא אישית גילח גם הוא את זקנו ומסר  "נאה דורש,נאה מקיים"   ישר כוח. צילום:דוברות מד"א.

האלוף מבקר אלופים. אביהו בן נון, מפקד חיל האוויר לשעבר, הגיע בשבוע שעבר לביקור בכפר הנוער הדסה נעורים בעמק חפר, שם פגש את נבחרת הרובוטיקה של בית הספר, שכרגיל עושה חיל בתחרויות בארץ ובעולם התמונות כאן אצלנו. צילום: הרוח הישראלית.

כמה ימים לפני שלא היו אנשים ברחוב טל חמד האלוף תפס את שלי גרינברג מנהלת הפלנתניה סמוך להיכל התרבות בעיר לתמונה שמשדרת עסקים כרגיל..

אז שגעת הקורונה בשיאה ויש גם כאלה שלוקחים את המצב די בקלות ולא נבהלים מהר מידי בן פלד הוא אחד מהם הוא פשוט נהנה מהרגע אז תושביי נתניה אנחנו ממליצים לכם בחום פשוט להירגע להנות עם הקרובים אליכם בטוחים שנגיע לימים טובים יותר.

ציפור קטנה לחשה למציצים שאדם צירולניק חגג לאחרונה יום הולדת 20 ורצינו לאחל המון מזל אושר ועושר (יוזמה של החבר הקרוב בתמונה עדן בוקר) שמסר" המון מזל טוב חבר יקר עד 120 אוהב המון" איפה אפשר למצוא חבר כזה??

למרות כל הבאסה באוויר יש גם רגעים שמחים לאחרונה מציצים רצה לאחל לערן חביב תושב העיר נתניה המון מזל טוב לרגל השיחרור מצה"ל חביב שירת שנתיים ושמונה בתור לוחם ביחידה מבצעית בועז וכנראה שהזמן טס שנהנים שיחרור נעים.

טום בקשי האלוף שרק לאחרונה כיכב אצלנו במדור לאחר שתרם מח עצם בהסתברות של אחת ל6 מיליון חוזר ובענק הפעם בקשי עלה בדרגה והפך למזל שיהיה המון בהצלחה..

משפחת אטיאס בחיפושים אחר הכלב האבוד (קולר כחול ושבב) לכל הרואה עדכנו.. העולם הוא גלגל עשה טוב והטוב יחזור..

׳מרכז החסד׳ של ״מטה משיח״ או בשם  המלא –אלעזר פרץ דאגו לחלק  ל-150 משפחות הנמצאות בבידוד בעיר נתניה, ״ערכה מתוקה״ ממתקים, חוברות צביעה לפסח, וספר החת״ת לשמירה … ערבות הדדית במלואה . ישר כוח

Related Post

מצדיעים לכם

Posted by - 14 ביולי 2022 0
כנס מושקע ומכבד לכבוד המתגייסים החדשים לצה"ל ולשירות הלאומי התקיים השבוע. החגיגה נערכה במתחם הסינמה סיטי בנתניה, במעמד ראש העיר,…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות