מה עשתה אשלי וקסמן בקשי בקניון עיר ימים, שננו את השם פמת"א וגם – מטה משיח לא עוצר בעצור וממשיך בעבודה מקודשת

4 0
  1. הפרמיירה של הסדרה פמת"א המשודרת בערוץ כאן-11 מביא לנו את רוסלנה רודינה ואוולין הגואל כשרודינה לבושה בחליפת קטיפה של המעצבת וחברתה הטובה שלומית אזרד לעומת זאת אוולין בחרה במראה של שמלה שחורה של המעצב דרור קונטנטו. צילום: רפי דלויה.

1 1..

  1. מי שהגיעה לסניף של גאיה קוסמטיקס בקניון עיר ימים הייתה לא אחרת מאשר אשלי וקסמן בקשי שהגיעה למפגש ייעוץ לנשים בנושאי איפור וטיפוח מינרלי, במפגש אשלי נתנה לא מעט טיפים לטיופח לקראת החורף.

2

  1. מטה משיח לא עוצר בעצור וממשיך בעבודה מקודשת ועשייה למען הקהילה בנתניה, הפעם תפסנו את ר' אלעזר פרץ מארגן אירוע בו לקחו חלק לא פחות מ-1,000 ילדי העיר לטובת תפילות למען חיילי צה"ל, נאמו בכנס: הרב קלמן בר-הרב הראשי של נתניה וכמובן ר' אלעזר פרץ.

3 3... 3.. 3.

  1. מנכ"ל התאחדות המלאכה והתעשייה של מחוז נתניה והשרון מר ויזל זיסו ביחד עם רוני עובדיה סגן יו"ר ואבי הררי-מנהל קשרי לקוחות הגיעו לשמח את הקשישים במועדון לאזרחים ותיקים שברח' אלחריזי בשכונת בן ציון בעיר-יישר כוח.

4

  1. בהצלחה רבה לאחת והיחידה אליסיה כהן וזאת שמנהלת את בית אלישע באזור התעשייה החדש, המדור תפס את אליסיה במשרדה בהפתעה מוחלטת ולמי מכם שלא יודע, אליסיה היא היד המכוונת והמחליטה ככה שכדאי להיות נחמדים אליה….

5

  1. מברוק ומזל טוב לעובד המצטיין של החודש בחברת פתרונות תקשורת בחסות יהושוע התותח, הפעם הזוכה המאושר בחופשה היה עידן גריבה שהצליח למוטט את האזניות מרוב שיחות והצלחות…המשך כך!

6

  1. אז השבוע יצאנו קצת לשטח לספוג שמש ושלא במקרה פגשנו את שניר צמח לוקח את הג'יפ ועולה לאחד הצוקים היותר יפים שמציעה העיר, בתמונה שחושפת נוף עוצר נשימה שלא היה מבייש גם לא את האיים הקארביים.

7

  1. אמנם נכנסנו לחורף אבל זה לא מה שיעצור את אורלי ודליה לבית משפחת פחימה קריאף שהחליטו לצאת לכיוון העיר הדרומית ביותר בארץ-אילת, המדור מאחל לכם נופש נעים ומחכים לתמונות נוספות.

8

  1. שיתוף פעולה מחודש יוצא לדרך והפעם עם עוה"ד יונתן ג'ורנו ועוה"ד לירום סנדה מהגדולים בשוק של היום, השניים נפגשו לטובת שיתופי פעולה בתיקי פשיטת רגל והכל לטובת העזרה לאזרח הקטן-יוזמה מבורכת בהחלט.

9

  1. שלושת המוסקטריות מעיין חיון, יאנה בוגודלוב וקרן גוברי יצאו להן השבוע לאחד הברים המוכרים באזור שם חגגו עד דלא ידע באלכוהול משובך ומצב רוח מרומם פלוס פלוס- שתמיד תחייכו.

10

  1. אחת המאפרות היותר מקצועיות אמנם לא בדיוק מהאזור שלנו אך בשל הביקוש הרב היא תגיע אלינו לעיתים תכופות ואתן תוכלו ליהנות מאיפור מקצועי לעילא ולעילא בסטודיו של שיר לוי אותה תועלו למצוא בפייס -SHIR LEVI MAKEUP ARTIST.

11

  1. סוכנות הגורן סקודה נתניה החליטה השבוע לפנק את העובדים בערב גיבוש יוצא דופן, העובדים הגיעו לעבודה כרגיל אלה שבמהלך יום העבודה הרגיל לכאורה הוציאו הצוות האחראי מנגל ענק ופלטות בשרים כיד המלך והתחילו למנגל, הלוואי על כולנו התנאים 😊

12. 12

  1. אז כמו שאמרנו כנראה שהחורף לא יעצור את המבלים מנתניה מלצאת לעיר החטאים אילת, הפעם נקלטו בעדשת מציצים הנסיכות מהעיר מעיין לוי ומור יעקב שנסעו להן לחופשה "בטן גב" בספונטניות-תעשו חיים.

13

  1. מזל טוב ענקי לעו"ד יפית פרץ ובעלה עו"ד גילי לוי, לרגל הצטרפות נסיכה חדשה שנולדה במשקל 6 ק"ג, אחות לשחר המתוק, העוללה הקטנה לא יצאה ג'ינג'ית כמו שחר המתוק, אבל היי, יש לנו נסיכה בבית! למי שהשם מצלצל, יפית היא דודתו של עו"ד יניב פרץ, מזל טוב, נחת ואושר מאיתנו.

14

  1. מזל טוב מגיע לטובה דולב, ראש מנהל החינוך בעיריית נתניה, לרגל חתונת הילדים, האירוע נחגג ברוב הדר ופאר מול עשרות רבות של עובדי מנהל החינוך, חברי מועצת העיר, וכמובן הראשונה בממלכה, ראש עיריית נתניה, הגב' מרים פיירברג איכר שלא הפסיקה לפזז עם החתן והכלה, האירוע הסתיים מאוחר בלילה, אבל טובה הודיעה כי הלימודים למחרת מתקיימים כסדרם! ככה זה שאתה ראש מנהל החינוך.

15

  1. קבלו את האיש שאחראי לנו על הקולינריה בנתניה, האיש והאגדה המכונה שושו כהן מהבגט הלוהט, אין עובד באזור תעשייה פולג שלא זכה לאכול אצל השף שושו, יקיר המדור כרגע בחופשה קטנה, אבל אל דאגה יש אוכל יום יום טרי, כי שושו יודע שאנשי נתניה צועדים על קיבתם.

16

  1. אז השבוע בכבודה ובעצמה הגיעה רונית יגאנה לשמח חתן וכלה ואף החליטה להקדיש הופעה שלא הייתה מביישת שום שטיח אדום בעולם, אין ספק יגאנה משדרת מליון דולר ויותר.

17

  1. כל מי שאומר את המשפט: אחרי החגים מתחילים דיאטה, מכיר את ליאור סווירי האיש והאגדה, אז נכון שהוא הפך לאבא, ונכון שהוא ישן פחות, אבל ליאור ממשיך במרץ רב לשרוף לנו את הקלוריות, ובלילות הוא מאכיל בבקבוקים.

18

  1. ובגיגה גים מכון הכושר הנתנייתי בהנהלת מיכאל נמן חגגו מסיבת חנוכה באירוע רב משתתפים ובשיתוף איגוד "נאבה"  ומר עולם יוני האנה ,יוני שטבון ועוד…במוסיקה אוכל ומסיבת ספורט ותחרויות והזוכה המאושרבטיסה ומלון  זוגית לקפריסין הוא איתי בן ברוך

19.

Related Post

רצה בדרכה

Posted by - 2 בינואר 2020 0
למרות המגבלה הפיזית קרן עמרוסי מעולם לא הרימה ידיים, לא כשעברה חמישה ניסיונות היריון כושלים, לא כשהתגייסה לצבא ולא כשהיא…

דניאל גל קטפה קמפיין נחשק, ליאונל מסי מונה להיות שגריר של חברה ישראלית וגם – ענהאל כליפה ודינה סמטה, הסולניות מלהקת שלוה, מספרות למציצים על הסיבה שהשביתה את חיי הלהקה

Posted by - 15 בספטמבר 2020 0
השחקנית המוערכת דניאל גל (33) הצטלמה השבוע  לקמפיין הישראלי הראשון באווירת ראש השנה למותג טיפוח השמנים הצרפתי הנחשק NUXE  אשר נחת בישראל. צילום…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות