מה עשה קטורזה ועוד חברים בספארי, מציצים מביא לכם רעיונות לט"ו באב וגם – אמילי פרי מהאח הגדול בדיאטת פריקסה

7 0

ליהיא גרינר, קובי פרג' ,אבי נוסבאום, מרב מילר ,שימי אטיאס, ישראל קטורזה, נדב אבוקסיס, ועוד הגיעו לאחרונה לספארי ברמת גן להשקת ספארי בלילה . קטורזה עמד ליד הג'ירפות דקלה ודיאנה ונזכר בקטע של זאב רווח בסרט צ'רלי וחצי שמגיע לג'ירפה להוציא שערה שתביא ישועה לרעייתו לבן זכר. לסלב מוצמד רכב חשמלי לסיור שמתחיל בהאכלת הג'ירפות, והקפדה שמירת מרחק. צילום סטילס ווידאו: רפי דלויה

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן השיק לאחרונה את הפרויקט הקולינרי לקיץ של הרשת ואירח בדן קיסריה ריזורט את השפית אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה ועידן פיינבורג מ-"פיתה פנדה". הפרויקט בשיתוף אמריקן אקספרס. אנחנו כבר רעבים.. בתמונות (מימין לשמאל): דניאל פוגל, שף דן קיסריה ריזורט, שפית אביבית פריאל-אביחי ממסעדת אוזריה ורונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן.צילום: סיון פרג'

באווירת יום האהבה.. מלון DAVID TOWER מעוצב בהשראת סיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו. לפי הסיפור, הסולטאן החליט לבנות מגדל מפואר כולו זהב כדי להתייחד עם אהובתו על אחד הצוקים הנושקים לים התיכון. יום האהבה כבר כאן.. מציצים דאג למצוא לכם את המקום המושלם להעביר את היום הקסום הזה, מחכים לשמוע חוויות.. קרדיט איתי סיקולסקי

אייל טגניה דאג לנצל את חופשת הקורונה וביקר בסופ"ש האחרון בים המלח. לפי עדכונים שהגיעו למציצים נראה שאת הסופ"ש הזה הוא לא ישכח לעולם… התמונות הגיעו עד אלינו. שבוע מבורך אלוף.

מברוק לחייל המשוחרר שלנו אילן ווסקו הלוחם הנתנייתי שלאחרונה סיים שירות סדיר של שנתיים ושמונה כלוחם ב890 צנחנים הגיע לרגע המיוחל, הטיול הגדול נדחה קצת, נקווה שרק נדחה.. בהצלחה חבר טרוף את העולם..

עמית סבג לוקח הפסקה מהפרויקטים הגדולים שעל הפרק וזוכה לערב איכותי במסעדת מקום של בשר ,אין ספק שאחרי עבודתו הקשה לאחרונה מגיע לו ערב של התפרקות ואוכל טוב עם החברים הקרובים הרבה בהצלחה..

שראל סעדון ורון מכלוף לא ציפו שכך ייראה קיץ 2020 עם כל שגרת הקורונה וההסגרים, אבל בינתיים כל עוד החופים והרחובות פתוחים הם דואגים להנות מהרגע שיהיה אחלה שבוע..

תומר ברוורמן שאחראי על אחת הפיצריות הטובות בעיר בשילוב של אוריאל בדוח זה שילוב מנצח. הצמד עצרו באחת הפינות המוכרות בעיר לתמונה עם זוג חברים קרובים. התמונות כאן אצלנו..

אמילי פרי, מהאח הגדול הגיעה לפריקסה של חיימיקו, בשער הגיא… להנות מהפריקסה הכי טוב בעיר… עידן כהן הבעלים דאג לקבל אותה באופן אישי ובחיוך..

נפרגן בענק לארז שיקאר מצמפיון מוטורס בנתניה, שכידוע נבחר למצטיין של כל הסניפים בארץ… ואנחנו הנתנייתים נהנים משירות סופר מקצועי ואדיב… שאפו לארז.

רועי סמדגה הספר הצעיר והמוכשר שלאחרונה פרץ לתודעה של גברברי העיר עם תספורות ברמה הגבוהה ביותר מחכה לכם בצפון העיר ל15 דקות של קסם תגיעו..

מכון היופי קו האופק של אתי ארביב בעין התכלת מתרחב ואליו מצטרפת לא אחרת מאשר אופק ארביב. (על שמה קרוי המכון). אופק נכנסת למחלקת הציפורניים ותדאג שהטיפוח שלכם יהיה מושלם ומדויק… מחירי הרצה –שווה לבדוק

מנהלת בית הספר תחכמוני בעיר, הגב' חגית יודקוביץ' ובני משפחתה היו השבוע בבידוד … התלמידים שלה לא היו מוכנים לעבור על זה בשתיקה וצוות בית החינוך בשיתוף עם ועד ההורים והתלמידים יזם מפגן  של אהבה וחיזוק מתחת לביתה  עם שלטים, ברכות ואיחולים לרפואה שלמה ומהירה.

משפחת תחכמוני מאחלת בריאות איתנה לחגית ובני משפחתה יחד עם כל שאר חולי עמו ישראל, אמן! מציצים מצטרף לאיחולים רפואה שלמה.  

בגזרת ימי ההולדת.. המון מזל טוב לקרין באטה מהחברה הטובה סתיו אוחיון שלא שכחה את התאריך המיוחל שממש קרוב לתאריך של יום אהבה מה שאומר שיש המון סיבות לחגוג.. מציצים מצטרף לאיחולים יום הולדת שמח.

Related Post

נתניה מוקירה תודה למתנדביה

Posted by - 2 באוקטובר 2019 0
מאות מתנדבים ומתנדבות במינהל הרווחה והשירותים החברתיים השתתפו בטקס הרמת כוסית לכבודם עיריית נתניה מוקירה תודה למתנדביה הפועלים במסירות לאורך…

הקורונה והנפש

Posted by - 11 בנובמבר 2020 0
נזקי הקורונה עושים סימנים בכולנו; ריחוק חברתי, חשש בריאותי, התמודדות עם חרדה כלכלית והשינויים המבניים במסגרת העבודה ובבתים הובילו באופן…

ספר שיא של דגימות לקורונה

Posted by - 25 באוגוסט 2020 0
לבקשת משרד הבריאות, פיקוד העורף וקופות החולים צוותי מגן דוד אדום דגמו שלשום (יום א') 21,444 בני אדם החל מהשבוע,…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות