לבן על הזמן

6 0

חג שבועות הוא חגיגה אופנתית לבנה במיוחד. כולם לובשים בגדי תחרה, חולצות משוחררות, שמלות שנראות של היידי בת ההרים, והכל, כמובן, בצבע לבן. זה החג היחיד בו אפשר להתלכלך (כי איך אפשר שלא ללכלך חולצה לבנה) מבלי להיות השלומיאל הרשמי של הערב. לכבוד החג בצבע הצח הזה, אספתי כמה טיפים שחשו לגעת כאשר לובשים לבן.

זארה

בניגוד לדעה הרווחת, לבן לא משמין (אבל פחמימות כן), והוא גם לא יגרום לך להיראות מלאה יותר ממה שאת, אם תבחרי את הגזרות הנכונות והמחמיאות לך. למכנסיים לבנים יש נטייה להיות מעט שקופים, וניתן לראות דרכם את התחתונים או גרוע מכך, את הירכיים, על כל גומותיהן. לכן, הקפידי לבחור מכנסיים מבד עבה ואטום. מכנסיים כאלו, לא ידגישו את מה שעדיף לא להדגיש.

טעות נפוצה נוספת אצל נשים הקשורה בבגדים לבנים, היא הבחירה בהלבשה תחתונה לבנה (או רחמנא ליצלן- צבע צבעוני כלשהו). אני ממליצה לבחור בתחתונים וחזייה בצבע גוף בלבד, כיוון שזה הגוון היחיד שלא יבלוט מבעד לבגדים.

משגה נוסף שאני חייבת לציין הוא נעילת נעליים שחורות עם הופעה לבנה. זה פשוט BIG NO NO! אם הלכנו על מראה נקי ולבן, עדיף שהנעליים יהיו בגוונים בהירים עם עדיפות לצבעי הניוד, קאמל וחום. לצבעים הנ"ל מצטרף גם הצבע הלבן כי השנה יש טרנד רותח של נעליים לבנות.

אמירה נוספת הרווחת היא, שלבן מחוויר או לא מתאים לכל אחת. אז נכון, יש דברים בגו. לכל אחת יש את הלבן שלה, בהתאם לגוון עורה. לאחת יתאים לבן צחור ולשנייה לבן מלוכלך על גבול השמנת. איך יודעים מה הכי נכון לך? עומדים מול מראה בחדר מואר היטב באור שמש, ושמים ליד הפנים פעם אחת חולצה לבנה, ופעם שנייה את הגוון השמנתי, הגוון ש"מאיר" את הפנים יותר הוא הלבן שלך.

ישנן כמה אפשרויות מעולות ללבישת לבן: טוטאל לוק לבן שמאריך ומצר את הסילואט של הלובשת, ואם משלבים אותו עם צמידי עץ ונעליים בגוון טבעי מתקבל לוק בוהו שיק טרנדי ביותר. ניתן גם ללכת על המראה הקלאסי והשמרני-שחורלבן. חולצת תחרה מתנפנפת עם חצאית מידי שחורה ועקב סטילסטו מחודד יצרו לגמרי לוק בסגנון "שאנל". לחובבות הצבע , ניתן גם להוסיף פריטים צבעוניים ושמחים לקבלת מראה שמח במיוחד.

קסטרו

אז נכון, לבן דורש יותר השקעה במציאת הפריט המחמיא והמתאים, אך  עם זאת יש בו משהו כל, כך נקי, רענן ומדויק ששווה להשקיע קצת על מנת להגיע ללוק החגיגי הזה. חג שמח!

 

טיפ מעדי: אחד החסרונות הגדולים של הלבן הוא שהוא מתלכלך כל כך מהר. מגבונים או טוש להסרת כתמים יכולים להיות פתרון זמין בעת צרה.

 

עדי דואק היא סטייליסטית המתמחה בקניינות אישית ובהעברת סדנאות לקבוצות מגוונות, בוגרת לימודי תעודה בשנקר, ובעלת ניסיון רב שנים בעולם האופנה. רוצים לדעת עוד?

הצטרפו אליי לדף הסטיילינג שלי: @Adi's Life Style  או התקשרו 054-6899090

Related Post

מכתב שחרור מוזיקלי

Posted by - 30 באוגוסט 2022 0
לאחר חודשיים של אשפוז במחלקת טיפול נמרץ, שוחרר הבוקר תייר מצרפת בשנות ה-30 לחייו שחלה בקורונה. בנוסף לקורונה, אובחנה אצלו…

מורן אטיאס עוברת לשעון חורף

Posted by - 24 באוקטובר 2018 0
דקה לפני הזזת השעון אחורה והמעבר לשעון החורף, הגיעה (יום ב') שיירת  סלבס, מובילי דעה ואושיות אופנה, להשקת הקולקציה החדשה…

חדשנות זה פה

Posted by - 8 במאי 2023 0
במסגרת תכנית "הזירה" העבודה על האתגר העירוני השנתי שנבחר ע"י הנהלת העיר – הגיל הרך בדגש על פעוטות בגילאי לידה…

מעשנות בשר – כך תבחרו נכון

Posted by - 17 בפברואר 2021 0
מעוניינים לרכוש מעשנות בשר ולהיות בטוחים כי אתם בוחרים לרכוש מעשנה אשר תהיה מצוינת עבור הצרכים שלכם? ובכן, יהיה כדאי…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות