לא רק שוקו ומרק: 7 טיפים כדי להפוך את המטבח שלכם לחמים ונעים יותר לקראת החורף

4 0

 

אין ספק שהמטבח הוא המקום הכי מרכזי בבית, שכן מדובר באזור שבו כל המשפחה מתאספת, מבשלת ומעבירה זמן איכות ביחד. בחורף, המנהג הזה אפילו הרבה יותר דומיננטי, שכן עם צניחת הטמפרטורות אנחנו מחפשים אחר פתרונות לחמם את הגוף שלנו, והדרך הכי טובה לעשות את זה היא באמצעות אוכל. עם זאת, האירוניה חוגגת כשהמקום הכי מתוק ומרכזי בבית, נראה מנוכר ולא מזמין. אז מה צריך לעשות כדי להפוך את המטבח שלכם לחממה המשפחתית המושלמת? מומחי העיצוב של מרכז העיצוב דיזיין פלוס בבאר שבע מסבירים איך לעשות זאת נכון
הרבה אור – כדי להקנות לו מראה כמה שיותר מרווח, נקי ונעים, וודאו שהמטבח מואר היטב. כדי לשוות אווירה יותר חמימה לחלל, אתם יכולים להשתמש במנורה שבדרך-כלל נהוג לתלות בחדרי השינה או בסלון.
אי לא בודד – אי עם מקומות ישיבה במטבח הוא חשוב משתי סיבות עיקריות. הראשונה – הוא מעניק לכם משטח נוסף שתוכלו להיעזר בו במהלך הכנת הארוחות. השנייה – הוא מאפשר לבני משפחתכם לשבת לצדכם או אפילו להיות שותפים לעשייה בזמן שאתם במטבח. האי מהווה סימן לכך שהמטבח הוא מקום משפחתי שבו כולם מוזמנים להיות, לשתף ולעזור.

 

כלי בית חשופים – חלקנו מסתירים את הצלחות, הסכו"ם והכוסות בתור מגירות ייעודיות, אבל לא פעם הפעולה הזו גורמת למטבח להראות סטרילי כמו מיצג במוזיאון. איך תמנעו מזה? השתמשו במדפים הפתוחים במטבח, כדי להציג לראווה כלים יפים. בנוסף, ניתן לשלב את כלי הבישול היומיומיים כחלק מהעיצוב. כך גם תוכלו לפנות מקומות אחסון עבור פריטים נוספים, בהם אתם משתמשים בתדירות נמוכה יותר.

 

נשנושים – כאמור, מטבח הוא חלק מהבית ולא ממצא ארכיאולוגי שמוצג במוזיאון. כדי לגרום לו להראות נגיש יותר,  כדאי לעטר את המטבח באמצעות קערת פירות ענקית המלאה בכל טוב. תוכלו להניח אותה על האי, ובאזור אחר להניח צנצנת עוגיות מזכוכית.

 

עץ, עץ ועוד פעם עץ – שימוש בכלים שמזכירים לנו כמה שיותר את הטבע, מחברים אותנו במובן מסוים אל המקורות ומשרים אווירה של חמימות. נסו לשלב במטבח שלכם כלים או אביזרים מעץ, כמו קרש חיתוך, קעריות במבוק ואפילו תמונה עם מסגרת עץ.

 

חימום מלמטה – כשמדובר על חימום החלל, שטיח לחלוטין יעשה את העבודה. אין צורך להגזים עם אחד גדול, מאחר שמלכתחילה החלל של המטבח הינו קטן יחסית. צרפו שטיח קטן בעל מראה וינטג' ליצירת האווירה המשפחתית והנעימה שאתם רוצים. בעזרת שטיח תוכלו להכניס בקלות נגיעת צבע לחלל, ואף לבחור בכזה עם הדפסים מעניינים.

 

חמצן – מדובר כמובן על שילוב של צמחייה ירוקה שמשתלבת נהדר בחלל המטבח, מעניקה לו מראה חי יותר ומזמין יותר. אל תהססו לשלב צמחיה אמתית, שלבו גוונים שונים של ירוק וצמחים מטפסים. אם עניין ההשקיה מרתיע אתכם, אתם יכולים לבחור עציצים שלא דורשים תחזוקה גבוה.

קרדיט צילום: ג'ו לידס, יח"צ, יורם אשהיים.

Related Post

חנוכה בפתח

Posted by - 29 בנובמבר 2022 0
עד לחג, נציג  אירועים לכל המשפחה במהלך חג האורים "באנו חושך לגרש": טיול משפחתי לאור עששיות להרפתקה ייחודית וחוויה שונה…

קידום אתרים גלובלי

Posted by - 27 באפריל 2021 0
מה זה קידום אתרים (SEO)? המונח מתייחס לקידום אתרים במנועי חיפוש. בכל עמוד של מנוע חיפוש יש מקום לעשרה אתרים…

MINISIZE ME

Posted by - 6 בספטמבר 2022 0
קצב גידול האוכלוסייה ותוחלת החיים בישראל- שניהם כידוע מהגבוהים בעולם- גורמים לשינויים דרמטיים במרחב האורבני המקומי. בהעדר עתודות קרקע לבניה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות