כנס בסימן "ההתאחדות בהתחדשות": התאחדות המלאכה והתעשייה מחוז נתניה והשרון

6 0

עשרות בעלי עסקים, חברי ההתאחדות ובני / בנות זוגם מאזור נתניה והשרון, הגיעו להדליק נר ראשון של חנוכה בכנס "ההתאחדות בהתחדשות", שיזמה התאחדות המלאכה והתעשייה מחוז נתניה והשרון בערב החג באולם אירועים תל-יה שבתל יצחק.

ההתאחדות, הפועלת במחוז משנת 1949, מאגדת יצרנים וחברות בסדר גודל קטן ובינוני בתחומי מלאכה מגוונים מנתניה, ישובי עמק חפר, כפר סבא, הרצליה, רעננה, הוד השרון וסביבותיהם.

את הכנס פתח מנכ"ל המחוז מר זיסו ויזל, שסיכם את הישגי ההנהלה החדשה עד כה בקידום האינטרסים של בעלי העסקים באזור בינהם: פגישה שנערכה עם ראש העיר נתניה הגברת מרים פיירברג-איכר וסגנה מר אלי דלל ופתיחת קורסים בשיתוף עם "סטארטר" – תכנית ההכשרה המקצועית בחניכות, מיסודם של ממשלת ישראל וג'וינט ישראל, בתחומים של עיבוד שבבי ו CNC נגרות.
עוד שיתף ויזל בתוכניות העתידיות לקידום העסקים באזור וייצוגם בפני מוסדות ציבוריים וכלכליים ובפני רשויות ממשלתיות ומוניציפליות.

Photo_(6)

נשיא ההתאחדות הארצית מר יוסי אלקובי שנכח בכנס נשא דברים בהשראת חג החנוכה וסיפור המכבים וציין: "אני לוחם ואמשיך ללחום למענם ולטובתם של העסקים הקטנים והבינוניים ולדורות ההמשך ואדאג שהמנורה של התאחדות המלאכה והתעשייה בישראל הדולקת מאז שנת 1908 תמשיך לדלוק בעוצמה".  עוד שיתף אלקובי בהישגיה המרשימים של ההתאחדות הארצית בשנה האחרונה במגוון תחומים.

החברים שהגיעו לכנס החגיגי שנערך בסימן של התחדשות ויציאה לדרך חדשה, נהנו מהרצאת העשרה מקצועית מפי עו"ד שי הולנדר גרוס, ממשרד ‎ש.גרוס חברת עורכי דין, הפועל מטעם העמותה לטובת העסקים ביעוץ משפטי בענייני חוזים, דיני עבודה, דיני חייבים, הוצל"פ ועוד.

את האירוע המוצלח שהופק ואורגן למשעי על ידי חברת וייסמן הפקות, חתם מופע מוזיקלי של האומן דני סנדרסון, שהקפיץ את הקהל בשלל להיטיו המוכרים לכולנו, עם תיבול של הרבה הומור טוב בין השירים, כהרגלו.

בתום האירוע קיבלו המשתתפים שי צנוע לחנוכה שנרכש כתרומה לקהילת מע"ש מרכז שירות תעסוקה לאנשים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית.

צילום: דניאל עובדיה

Related Post

כמה עולה מטבח חדש

Posted by - 7 ביוני 2022 0
לשפץ בית זה משהו שלא עושים ביום אחד ולא מגיעים להחלטה לגבי זה ברגע אחד. מדובר בתהליך מורכב ומשמעותי שישפיע…

אלרגיות 

Posted by - 9 במרץ 2022 0
בשורה להורים לילדים הסובלים מאלרגיות מסכנות חיים: ביטוח לאומי משנה את הנהלים המוסד לביטוח הלאומי הודיע כי בימים הקרובים הוא…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות