כיצד אורזים נכון לחופשה

4 0

מאות אלפי ישראלים טסים במהלך השנה ובקיץ בפרט, לחופשות שונות בעולם. מספר הנוסעים שעוברים ועוד יעברו הקיץ (2018) בנתב"ג משקף עלייה של 15% בהשוואה לקיץ 2017, וגידול של עשרות אחוזים מאז שנת 2013 מאז החלה רפורמת "השמיים הפתוחים". בחודש אוגוסט עצמו צפויים לעבור בנתב"ג כ- 90 – 100 אלף נוסעים ביממה. בכל אופן עובדה אחת היא ללא עוררין –  כולם, ללא יוצא מן הכלל ייקחו בוודאות פריט אחד – מזוודה על כל סוגיה השונים.

PASADENA - סדרת מזוודות קשיחה, טרולי עליה למטוס 4 גלגלים – 690 ₪.

לדברי ירדן ווקס, מנכ"ל סמסונייט ישראל : "שוק המזוודות ותיקי הנסיעות  בישראל מגלגל בין 80-100 מיליון ₪ בשנה. כאמור, שוק זה מאז תחילת הרפורמה, נמצא במגמת התרחבות, בעיקר בשל היותן של  הנסיעות שגורות וזמינות יותר. רכישת מזוודות נחשבת אצל הצרכן הישראלי כרכישה מתוכננת ומוקפדת. הישראלים מקדישים זמן רב לבחינת הדגמים והעיצובים ולהשוואת המחירים בטרם הם מבצעים את הרכישה".

SOUNDBOX מזוודה עליה למטוס אמריקן טוריסטר מבית סמסונייט מחיר 595 שח צילום יחצ (1) SAMSONITE UPLITE ICE COLOR ביוטי קייס 425שח ותיק נסיעות 595-550שח צילום יחצ חול

לדבריה: "בחירת המזוודה הנכונה יכולה להשפיע ולהוזיל את עלויות הטיסה. עליית מחירי הדלק משפיעה כמובן על דלק המטוסים  וחברות התעופה כבר לא מתפשרות על המשקל העודף  (overweight). לכן עלינו לדעת כיצד לארוז בחוכמה, ואיזו מזוודה לבחור על מנת לחסוך תשלום נוסף לחברות התעופה, ולהתארגן ביעילות לחופשת החורף.  50% ממחיר כרטיס הטיסה שלנו הוא הדלק, בוא לא נכנס להוצאות מיותרות ונארוז בחוכמה. בנוסף ישנן את  חברות ה-Low Cost , המציעות טיסות זולות עם משקלי מזוודות מצומצמים".

 

חברת המזוודות העולמית סמסונייט וכמו-כן חברת הבת אמריקן טוריסטר, השתיים המובילות בדירוג העולמי בשוק המזוודות ומוצרי הנסיעות מציעות מגוון רחב של מזוודות קלות, שחלקן אף זכה לתואר של הקלות ביותר בעולם – בשוק המזוודות הקשיחות ובשוק המזוודה הרכות/מתרחבות.

המזוודות הללו שעוצבו עם מירב תשומת-הלב להנדסת אנוש ולחומרים איכותיים, חזקים וקלים במיוחד ושימת דגש רבה לנוחיותו ובריאותו של הנוסע, כל זאת במטרה ליצור את המזוודות הקלות ביותר המתאימות לדרישות חברות התעופה, וכאמור, כדי לחסוך בתוספות תשלום עבור משקלי-יתר.

lite -shock מזוודה מחיר מומלץ LIMITED EDITION סמסונייט לצרכן 2250 -צילום יחצ (1)

ירדן ווקס, מנכ"ל סמסונייט ישראל, מציעה מס' טיפים כיצד לארוז נכון לחופשה קצרה:

  • בעונת החורף יש לבחור מזוודה במידה הגדולה ביותר אך המותרת במידותיה ע"פ חברת התעופה בה בחרתם לטוס.

מומלץ להתמקד ולהצטייד במעיל אחד בלבד ובהלבשה נלווית חמה במיוחד לצורך הנסיעה בעונה הקרה. להצטייד בחולצות תרמיות, גרביים חמות, מחממי אוזניים, כפפות וצעיפים – פריטים אשר אינם תופסים נפחים גדולים במזוודה.

  • כמובן כשנוסעים לחו"ל אי אפשר להימנע משופינג, ולכן מומלץ לקחת תיק-נסיעות גדול אך מתקפל בצורה ייחודית שלא תופסת נפח גדול במזוודה, ולצורך כך חברת סמסונייט מציעה את סדרת ה- Travel Accessories למוצרים נלווים/חיוניים לנסיעות כגון מוצרי נוחות – כריות, כיסויי עיניים, גרביים, שרוולי כסף, מנעולים, כיסויים למיניהם – למצלמות, מחשבים ניידים, טלפונים ו….כמובן אותם תיקי-נסיעות מתקפלים, דקים אך חזקים במיוחד ובמבחר גדלים לצרכים נפלאים כגון השופינג.
  • מספר גדול של תאים יסייע בהחלט בארגון הפריטים השונים המאוכסנים במזוודה. תאים אטומים יעזרו להגן על תוכן המזוודה מפני בקבוקים שנפתחו או בגדים רטובים. מזוודות רבות מצוידות במקורן בשקי-כביסה ושקי-נעליים להפרדה נוחה.
  • מומלץ לבחור מזוודה עם מערכת הרחבה: מזוודה בעלת מערך הרחבה עם מערכת רוכסנים כפולה תאפשר לנו להגדיל את נפח המזוודה בעת הצורך בכ- 25% מנפחה.
  • לנסיעות קצרות – מבחר גדול של מזוודות טרולי עליה למטוס 4 גלגלים במידות 55 ס"מ/20 אינצ' בעיצובים שונים – החל מתא שנמצא בחלקה העליון של המזוודה – שם ניתן לשים כרטיסי הטיסה ושאר המסמכים הנדרשים ספציפית לטיסה, תאים חיצוניים גדולים ומערכים פנימיים נוחים לאריזה, כאמור לנסיעות קצרות.
  • לנסיעות-עסקים: מבחר מזוודות טרולי עליה למטוס 4 גלגלים בגובה של 56 ס"מ/21 אינצ', עם הרחבות לנפח. פנים המזוודות – מערך חליפון, שקי-כביסה ונעליים. מזוודות עסקים אלו מגיעות לנפחים של 51.5 ליטר.
  • בחירת מזוודה: האם עדיפה מזוודה קשיחה או מזוודה רכה?

כמובן לפי נוחיות-אישית.

מזוודה קשיחה היא עמידה יותר לשמירה על דברים קשיחים ארוזים, לעיתים משקלה הנתון גבוה מעט ממשקל מזוודה רכה ממוצעת – במידה והמזוודה עשויה מפוליפרופילן – חומר חזק ועמיד במיוחד; יחד עם זאת לסמסונייט קטגוריה ייחודית של מזוודות קשיחות העשויות בטכנולוגיית ה-  CURV  – עשויות פלטות סיכוך סיבים של פוליפרופילן – שומר על ייחודו של החומר הנ"ל – חזק ועמיד ומפחית משקל המוצרים בטכנולוגיה זו. בסדרות המפורסמות העשויות טכנולוגיה זו, למשל  –  Cosmolite & Lite-Shock, יוכל הנוסע למצוא מזוודות טרולי עליה למטוס החל ממשקל של 1.7 ק"ג ועד למזוודות לנסיעות משפחתיות – 3.4 ק"ג למזוודות בנפח של 144 ליטר.

ובאשר למזוודה הרכה  – זו תהיה  בדרך כלל בעלת נפח גדול יותר ולרוב עם עד 25% נפח נוספים במתרחבות ומלאה בכיסים – אך פגיעה יותר בפני הטלטלות  והטיפול של חברות התעופה המחכות לה בדרך.

אמריקן טוריסטר bon air 595שח קרדיט צילום יחצ חול

לסיכום: למזוודות סמסונייט שילוב ייחודי של חוזק חומרים ומשקלים קלים ביותר לצד עיצובים פרקטיים, צבעוניות מגוונת, מודרנית, אופנתית וצעירה.

את מוצרי סמסונייט ואמריקן טוריסטר ניתן להשיג :

בחנויות סמסונייט בקניון עזריאלי תל-אביב ובקניון שבעת-הכוכבים בהרצליה

דיוטי-פרי ספורט, אלטר, טופ-תיק, ממסי תיירות, תיק-התיקים, ריקושט, קרביץ, ארנקי שולה, ננדי, ויגור י-ם ובחנויות הנבחרות.

 

Related Post

חוזרים למסלול גם בתזונה

Posted by - 8 במרץ 2021 0
נראה כי רבים מאיתנו בילו חלק משמעותי השנה במטבח כאשר כולנו היינו סגורים בבית, חלק מהזמן גם באכילה לא מודעת.…

מרוץ האקלים העולמי

Posted by - 8 בנובמבר 2022 0
 העיר נתניה לקחה חלק במרוץ האקלים הבינלאומי שהתקיים שבוע שעבר.  במסגרת מרוץ האקלים הבינלאומי, הגיעה קבוצת רצים אל טיילת המצוק…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות