יוצאים מהקיבעון בארון

3 0

את הרגע הזה שבו נעמדים מול הארון ופשוט אין רעיונות חדשים, אין השראה ובכללי בא לנו לפצוח במסע שופינג מטורף על מנת להכניס קצת עניין וצבע לארון, כולם מכירים. אין ספק, בשלב כזה או אחר, אנחנו מתעייפים מהמלתחה שלנו, היא משעממת אותנו, ואנחנו לובשים את אותם צירופים שוב ושוב. וזה בכלל לא משנה אם מדובר על בלוגריות אופנה שחולשות על הטרנדים החמים ביותר, או על קלולס שלה "אין שום מושג באופנה אמיתית". התופעה הזו לא פוסחת על אף אחד. כסטייליסטית אישית המבקרת בארונות מגוונים ורבים, אספתי את הטיפים הכי שווים איך להוסיף טעם וריח למלתחה ולסטייל. התנועה לשחרור הקיבעון בארון זה כאן!

 

תזיזו הטיפ הכי קל ליישום, וגם זה שעובד הכי בקלות, הוא להזיז פריטים ממקום למקום. הרי, הבגדים שנלבשים במרבית הזמן, הם אלו שממש מול העיניים שלנו. זה הזמן להעביר את הבגדים דירה. קחו את החצאית מהתלייה וקפלו אותה למדף בגובה העיניים, ואת התיק המיוחד שקנית בחנות וינטג' נמקם במגירה העליונה. התוודעו ל"שכנים" החדשים.

קבלו השראה  המקום הכי אהוב עליי לקבלת השראה היא אפליקציית פינטרסט. זה יכול להיות בבניית לוחות השראה של אאוטפיטים שאהבתי, או בחיפוש ממוקד של פריט מסוים. בנוסף, באינסטגרם אני עוקבת אחרי אושיות אופנה שהתחברתי לסטייל שלהן, וגם משם אני שואבת המון השראה. האפליקציות האלו בהחלט מעניקות מוזה לאיך להכניס סטייל מגוון לאותם הפריטים שכבר ברשותנו.

שלבו  לרובנו יש מעין "מדים" שאותם אנו נוטים ללבוש ביחד. החולצה הזו משתלבת עם המכנס הזה, והעליונית הזו עם החצאית הזו. צאו מהקופסא, ונסו שילובים חדשים. תופתעו לגלות כמה שילובים נוספים קיימים עם אותם בגדים שיש לכם כבר.

תכשטו  אקססוריז למיניהם אלו הדברים שהופכים תלבושת מ"חסרת עניין" ל"וואו". אני יודעת שהכי קל זה פשוט לוותר עליהם, אבל זה בדיוק המקום שיוציא אתכם מהחד גוניות בסטייל. תוסיפו. לא משנה אם זה בנדנה לראש, צמיד לרגל או צעיף ענק. העיקר שתוסיפו.

אתגרו  מידי פעם אני נעמדת מול הארון שלי ומחליטה שזה הזמן לאתגר אישי! מה זה אומר? אני מאתגרת את עצמי לבנות 3 אאוטפיטים חדשים לגמרי שאף פעם לא לבשתי. כאלו שארגיש בהם נוח וטוב עם עצמי. זו אחת הפעולות הראשונות שאני עושה כאשר אני נתקעת בקיבעון בארון.

 

אז אחרי כל הנ"ל אין יותר תירוצים למיחזור אותן התלבושות שוב ושוב. ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות במלתחה שלכם פתוחה כרגע בפניכם. אז קדימה, רוצו להשתחרר מהקיבעון!
טיפ מעדי: הרעיון הכללי כאשר אנו נתקלים בחוסר יצירתיות בארון, הוא לא להוציא עוד כסף על מנת לגוון את הסטייל שלנו, אלא למצוא את אותן דרכים חדשות שיגרמו לפריטים שיש לנו בארון לעבוד קשה בשבילנו.

עדי דואק היא סטייליסטית המתמחה בקניינות אישית ובהעברת סדנאות לקבוצות מגוונות. בוגרת לימודי תעודה בשנקר ובעלת ניסיון רב שנים בעולם האופנה. רוצים לדעת עוד? הצטרפו לדף הסטיילינג

@adi’s Life Style

Related Post

פרשת תרומה

Posted by - 6 בפברואר 2019 0
משנכנס אדר מרבין בשמחה: השבוע ציינו את ראש חודש אדר א'. מוכר ומפורסם המשפט "משנכנס אדר מרבין בשמחה" המופיע במסכת תענית,…

נערכים לחום הכבד

Posted by - 10 ביולי 2023 0
במיוחד עבור תושבי השרון ובמטרה למזער פגיעה בנפש, ברכוש ובמרקם החיים בקיץ 2023 מאות נציגים מגופים ביטחוניים ואזרחיים השתתפו ביום…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות