החופים המונגשים בנתניה לאנשים המתניידים עם כיסאות גלגלים

5 0

 

הקיץ כבר כאן ואלפים נהנים מחופי הרחצה בנתניה מדי יום.  חופי הרחצה סירונית, האמפי והרצל מונגשים גם לאנשים עם כיסאות גלגלים – לרשותם נגישות עם כיסא גלגלים בשביל גישה נוח מהמעלית אל הים עד החוף, ואפשרות להיכנס עד המים באמצעות כיסאות מותאמים

IMG-20190630-WA0029

עונת הרחצה החלה ואלפים פוקדים מדי יום את חופי הרחצה בעיר. בנתניה 10 חופי רחצה מוכרזים המותאמים גם לציבור המתנייד עם כיסאות גלגלים אשר יכולים ליהנות מבילוי מהנה וחווייתי בחופי הרחצה.

 

כזכור, נפתחה עונת הרחצה השנה עם השקעה נרחבת בשדרוג חופי הרחצה והמתקנים לטובת הציבור ולרווחת באי החוף עם השקעה של למעלה מ-3 מיליון ₪ בשדרוג וחידוש מתקני החופים, לרבות שדרוג המלתחות, סככות צל, הסדרת חנייה ועוד. כמו כן, בוצעו הדרכות והכשרות ייעודיות לצוות המצילים והוסדר מערך האכיפה לרווחת הציבור.

 

כאמור, הנגישה עיריית נתניה כבר לפני שנים בהובלת ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, את חופי הרחצה- חוף הרצל, חוף סירונית וחוף האמפי, לאנשים המתניידים עם כיסאות גלגלים, כך שיוכלו ליהנות מהחוויה של ירידה לחוף הים עם כיסא הגלגלים בשביל מונגש ותחושה של כניסה למים באמצעות כיסאות מיוחדים עמם ניתן להיכנס למים. כסאות הנכים נמצאים בסוכות המציל, כאשר השירות ניתן לפי בקשה.

כמו כן, לרווחת הציבו,  סככות ישיבה מונגשות הכוללת שולחן מונגש המותאם לאנשים עם כיסאות גלגלים. המשנה לראש העיר טלי מולנר הממונה על החופים: "אין דבר חשוב מנגישות והנגשה של מתקנים ציבורים ובמיוחד חופי הים לנכים. אני הכי נהנית לקבל בימי שבת הודעות מנכים המברכים אותנו על השיפורים שנעשו למענם בחופים".

 

 

Related Post

איטליה זה פה 

Posted by - 22 ביוני 2022 0
נתניה חתמה השבוע ברית ערים תאומות עם העיר סן רמו שבאיטליה.  טכס החתימה חגיגי ומרגש ברוח ההיסטוריה – חתמה נתניה שאירחה בזמנו…

חוג שחיה – לומדים לשחות

Posted by - 19 באפריל 2023 0
שחייה היא דרך מצוינת להישאר בכושר ולהנות. זו פעילות שהרבה אנשים נהנים ממנה. עם זאת, לוקח הרבה זמן ללמוד איך…

ללא הבטחת הכנסה

Posted by - 14 בנובמבר 2022 0
מאז תחילת 2022, ירד מספר תובעי הבטחת ההכנסה בנתניה בכ- 47%, מינואר ועד נובמבר השנה.  מאת יקיר ישראל  מדיניות הרווחה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות