מקומונים בשרון מקומונים בנתניה מקומונים בחדרה מקומונים בקרית השרון פולג ימים השבת בנתניה

חולם על סטרטאפ משלך? הכתבה הזו בשבילך

שם הכותב: מדור פרסומי (0420415553) חולם על סטרטאפ

רעיון חדש למיזם גאוני שעומד לשנות את העולם מחייב אתכם קודם כל לקחת נשימה עמוקה ולהירגע. לאחר מכן תצטרכו ללמוד היטב את התחום, למצוא מימון ולצבור לקוחות ומשתמשים. איך עושים זאת בצורה נכונה? הנה המדריך המלא

הקמת סטארט אפ היא החלום המודרני של צעירים ומבוגרים בכל רחבי העולם. תחום המחשבים מתקדם בקצב מהיר וכמעט כל מי שיש לו רעיון טוב, ישים ורווחי יכול להפוך אותו לעסק פעיל. מצד שני, הניסיונות להכות את השוק לא תמיד עולים יפה והם מחייבים הקפדה על מספר שלבי מפתח.

אלו הצעדים שתצטרכו לבצע בשביל להפוך את הרעיון התיאורטי שלכם לסטארט אפ אמיתי:

  1. פיתוח

לא משנה באיזה תחום של ענף ההייטק אתם מתכוונים להקים את הסטארט אפ, תמיד כדאי שיהיה לכם ידע בסיסי. את הידע הזה תוכלו להשיג רק באמצעות קורס פיתוח ייעודי. הקורס המקצועי נמשך זמן קצר יותר מאשר לימודים לתואר ראשון ואפשר להתקבל אליו בצורה נוחה יחסית.

רצוי לתת עדיפות לאפשרות של קורס פיתוח אפליקציות כי הרי סביר להניח שבשלב כזה או אחר תהיו חייבים לבנות יישום מתאים, או להתמקד בתכנות והנדסת מחשבים. קורס הפיתוח יעניק לכם תשתית נכונה להקמת הסטארט אפ ויסייע לכם להכיר את התחום מן היסודות שלו.

  1. גיוס

במקביל ללימודים או מיד אחרי שתסיימו את הקורס תצטרכו לנסח תכנית עסקית מסודרת לפיתוח ראשוני ולגייס מימון. גיוס ההון הראשוני יקבע באיזו מהירות הרעיון שלכם יהפוך לחברה פעילה ומה יהיו סיכויי ההצלחה האמיתיים בשוק. במידה והמיזם מאפשר לכם לאסוף משתמשים וגולשים עוד לפני גיוס ההון, כדאי שתשתמשו בזה על מנת להגיע למשקיעים איכותיים ודרוש מימון בהתאם.

את התכנית העסקית כדאי לכוון לצמיחה, גידול במכירות ורווחיות גבוהה לאורך זמן ובשלב הזה עוד לא לחשוב על אקזיט. במקביל, אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי ניצול מקורות המימון לטובת שיווק, פרסום והתרחבות.

  1. צמיחה

אחרי שתגייסו כסף ותשיגו הכנסות ראשוניות מהמיזם עצמו תוכלו לעבור למצב של צמיחה. זה שלב ארוך שעשוי להימשך כמה שנים ברצף, אך הוא מהווה את ליבת העבודה והעסק. בשלב הזה גם תקבלו מימון לפעילות נוספת ותוכלו לייצר ערך נפרד מהמתחרים שלכם. על מנת להתפתח עוד יותר העסק יצטרך להזין את עצמו באופן עצמאי, לייצר הכנסות קבועות ולפתח מנגנוני ניהול בסיסיים.

קחו בחשבון שבניגוד לעסק מסורתי, בסטארט אפ נפוץ להקריב את שורת הרווח לטובת גידול במספר המשתמשים. זה גם השלב שבו לכאורה תוכלו לבצע אקזיט, על בסיס הפוטנציאל הקיים ולא בהכרח על סמך הנתונים בפועל. גיוס הון משמעותי מהציבור או מחברות פרטיות יספק לכם רשת ביטחון להמשך הפעילות ואולי יעביר אתכם באופן סופי לרווחיות.

 

(קרדיט תמונה: https://pixabay.com/en/imac-apple-mockup-app-ipad-mouse-606765/)

העלו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים