חוזרים לשגרה בטוחה בלניאדו

6 0

המכונים, הניתוחים ומרפאות החוץ בבי"ח לניאדו חוזרים לפעילות שגרתית, תוך הקפדה מלאה על כללי הריחוק החברתי והמיגון

מערך המכונים ומרפאות החוץ בבי"ח לניאדו, המונה כ-60 מכונים ומרפאות מומחים במגוון רחב מאד של תחומים קליניים, שב לפעילות שגרתית. כזכור, עם כניסתן של ההוראות לשעת חירום, הורה משרד בריאות להפסיק מתן שירות במכונים ומרפאות החוץ. כעת, עם החזרה לשגרה הכללית במדינה – חוזרים הרופאים והרופאות להעניק ייעוץ וטיפול לכ-500,000 תושבי נתניה והשרון.


החזרה לפעילות השגרתית תבוצע בהתאם להוראות הריחוק החברתי, ובהתאם לכך ירווחו התורים על מנת למנוע התקהלות צפופה במסדרונות ההמתנה למרפאות והמכונים וכן ידרשו כללי התנהגות קפדניים בתחום ההיגיינה – חיטוי ידיים, חבישת מסיכה ומרחקי המתנה של 2 מטר בין אדם לאדם.


גב' שרי פרקש, מנהלת המערך אומרת כי "במהלך תקופת החירום, פעלנו בהתאם להוראות משרד הבריאות ואפשרנו פעילות מצילת חיים באישור ועדת חריגים. כעת, אנו פותחים את כלל השירותים של המכונים ומרפאות החוץ, מתוך מטרה להקל על כאבם וסבלם של מטופלים רבים מאד שהמתינו לביצוע פעולות ופרוצדורות ניתוחיות לא דחופות"


מר נדב חן, מנכ"ל לניאדו ציין כי "הושקעה מחשבה רבה באופן בו יפתחו המכונים והמרפאות, על מנת לשמור על בטיחות המטופלים והצוות. הגענו לפתרונות שיאפשרו מתן טיפול וייעוץ מיטבי מחד ושמירה על כללי הריחוק החברתי וההיגיינה מאידך".

לקביעת תור ניתן להתקשר למספר 09-8609335

Related Post

ויטמין C ותהיה לי בריא

Posted by - 2 בינואר 2023 0
גוף האדם משתמש בוויטמין C להאטת תהליך ההתחמצנות ולנטרול פעולת הרדיקלים החופשיים. הדוגמא הטובה ביותר היא תפוח עץ שממש עכשיו קולף. ברגע…

כמה עולה מטבח חדש

Posted by - 7 ביוני 2022 0
לשפץ בית זה משהו שלא עושים ביום אחד ולא מגיעים להחלטה לגבי זה ברגע אחד. מדובר בתהליך מורכב ומשמעותי שישפיע…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות