חדשות חמות ממדריד!! הנערים שזכו לפגוש את המנטור הבינלאומי טוני רובינס וגם – דואר ישראל למען הקהילה

5 0

כבוד השחקן עומר דרור אשר נבחר להיות שגריר הבשום החדש של קרולינה הררה  BAD VOY בישראל. נחת לאחרונה בסופש לצילומי הקמפיין לצד דוגמנית העל קרלי קלוס וכוכב משחקי הכס ודדפול אד סקריין. בסיום הצילומים התקיימה מסיבת השקת הבושם בנוכחות כל הדוגמנים ובחיזוק נציגה ישראלית נוספת סתיו סטרשקו.  צילום: יח"צ

השחקנית והמפיקה האמריקאית, ויולה דיוויס, עטורת פרסי טלוויזיה ותיאטרון נבחרה כשגרירה בינלאומית של מותג הקוסמטיקה L’OREAL PARIS. דיוויס בת ה-54 שכמו יין רק הולכת ומשתבחת מספרת: "אני מאמינה שהזכות הכי גדולה זה להיות מי שאת. בלי להתנצל על גילך או צבע העור שלך! כל עוד את חיה החיים שלך איך שאת רוצה לחיות אותם, את הכי שווה את זה. זה בעיניי 'ערך עצמי'. "אנחנו לגמרי איתה. צילום: יחצ לוריאל פריז

הדוגמנית ליאת גליה עובדת קשה כדיי להישאר בשיאה, לאחרונה נתפסה בעדשת המצלמה כשהיא במכון הכושר. icon fitness   ליאת מוסרת "מקפידה לשמור על תזונה בריאה חובבת אופנה ודואגת לפנות זמן לחברים" ולשמחת צופיי מציצים דאגה לעדכן שהיא רווקה שיהיה בהצלחה. צילום:  אור גפן

50 נערים ונערות מדרום תל אביב, מהתכנית החינוכית של עמותת שניר, זכו לחוויה מרגשת כשהשתתפו בהרצאתו של המנטור הבינלאומי טוני רובינס, שתקיימה לאחרונה בהיכל מנורה – ידי אליהו. סיון ברון מנהלת קשרי הקהילה הצליחה להגיע עד למרגלות הבמה ולהצטלם עם המנטור שהמוטו שלו הוא: "חלומות מתגשמים אם רק רוצים" ובכך להגשים חלום גדול שלה. אז יאלה למה אתם מחכים..? צאו להגשים את החלומות שלכם! צילום יח"צ, אסף לוי.

יום כיפור ממש אצלנו..  תושבי נתניה זכו לצאת לסיור סליחות בהר הרצל בירושלים מבית המועצה הציונית  בפעמים האחרונות לשנה.. לאירוע הגיעו אלפים מכל רחבי הארץ.. יעקב חגואל, סגן ומ"מ יו"ר ההסתדרות "אנחנו נמצאים רגעים ספורים לפני היום הקדוש ביותר ביהדות, ומרגש לראות כאן את הקהל הרב שהגיע לבירתנו הנצחית. כולם מדברים מסביב על אחדות, כאן יש אחדות אמתית" אשריכם.. שתהיה לנו חתימה טובה. קרדיט: המועצה הציונית

דואר ישראל למען הקהילה: כרגיל בתקופת החגים נרתמת חברת דואר ישראל לעזרת הקהילה החלשה. הפעם בשיתוף פעולה עם עמותת "מזל וברכה". עובדי הדואר בנתניה חילקו לוחות שנה של דואר ישראל הלוחות צורפו לסלי המזון של עמותת "מזל וברכה" מנהלת אזור השרון עליזה לביא, אמרה כי  "חברת דואר ישראל היא חלק מהקהילה הענפה ברחבי הארץ  וכמסורת, לקראת חגי תשרי,  אנו נרתמים למען הקהילה ומאחלים לכל בית ישראל שנה טובה ומבורכת". צילום: דוברות דואר ישראל

שוקלים ברצינות להכניס אותו לשורותינו.. כרגיל טל חמד צלמנו בשטח דואג לנו לאייטמים חמים במיוחד.. הפעם תפס חמד את הזמר הנתנייתי זקו אייזנברג זוכה העונה הרביעית של כוכב נולד  במסגרת ארועי אינזו אגדה ברחוב הרצל בנתניה..

דוד גולדינגורן שחקן ביתר טוברוק בעונה החולפת סיים את גיל הנוער ומחפש לו קבוצה לעונה הנוכחית דוד מוסר למציצים "הרגלתי את עצמי לאורח חיים מקצועי אני בזמן האחרון מתאמן עצמאי עם מאמן אישי ובעזרת ה בקרוב מתכנן מעבר לקבוצה בליגה השנייה בספרד" האם הולך להיות לנו ליגיונר נתנייתי ??? נחייה וניראה.. שיהיה הרבה בהצלחה.

חיילים ונהנים.. יש מי ששומר עליכם!! מתן נגרין חייל סדיר נתנייתי בגבעתי לא רואה הרבה בית לאחרונה ולפי מה שהוא מספר הוא עסוק בלחרוש את הארץ מהצפון ועד הנגב מתן עומד לסיים קורס מכים חי"ר שיהיה הרבה בהצלחה אלוף..

עוד בגזרת הלוחמים.. ברגעים הבודדים שיש להם מחוץ למסגרת הצבא בחרו חיילנו להגיע למסעדת צאביז בנתניה..  בעל המסעדה דודו דוידי לא נשאר אדיש וקיבל בשמחה את הלקוחות החשובים ודאג לפנק אותם כמו שרק הוא יודע.. כמה שמגיע להם. שיהיה בתאבוןJ

מטיילים עם מולנר.. טל בן דוד ועומר מולנר ניצלו את תקופת החגים לצאת לטייל ונחתו בלונדון הלוהטת.. לפי מה שהם מספרים לונדון בשיאה הם גם הספיקו לתפוס משחק בליגה האנגלית רגע לפני שהם חוזרים לשגרה הצבאית..

הרבה מזל טוב למשפחת בלולו שחגגה השבוע בר מצווה לבן ליאם באולמי "בית חלל" ברעננה החברים והמשפחה הגיעו לחגוג עם ליאם ועם ההורים יהודה ולימור בלולו את הגעתו לגיל המצות רק בשמחות..

יוזמה מבורכת.. עובדי הקבלן שאחראים על הניקיון שלנו ברחובות העיר נתניה זכו לאריזות פינוק לקראת החגים בסיועו ומימונו של דרור שינקביץ שדואג כל חג לפרויקט התרומה לעמותת "מזל וברכה" כ400 אריזות נארזו על ידי ילדי בית ספר עוזיאל ובית ספר ויצו קנדה בתגבור מתנדבי עמותת "מזל וברכה" יישר כוח גדול.

זוכרים את עמית אוחיון? אז כן הוא חזר הביתה לחג בסוף..  וחזר בתאריך מדויק. בדיוק ליום ההולדת שלו.. הוא ניצל את הימים בבית כמו שצריך ויצא לחגוג עם המשפחה והחברים שיהיה הרבה מזל טוב.

איזה אלופים!!! עמותת "נותנים את הלב והנשמה "זכו לשמח את אבינועם ביום הבר מצווה שלו אבינועם ממשפחה צרפתית ציונית חגג לאחרונה את הבר מצווה שלו באולמי מרסי בנתניה והחלום שלו היה להיכנס עם הלוחמים שלנו בטקס הבר מצווה פה עמותת "נותנים את הלב והנשמה" נכנסו לתמונה והגשימו לו את החלום בשיתוף לוחמי מגב קלקיליה האלופים.. מהעמותה נמסר "שמחנו לתת את הלב והנשמה".. שיהיה הרבה מזל טוב אבינועם.

פסטיבל אינזואגדה… אז מה היה לנו השבוע מסתבר שתושבי נתניה לא יכולים להישאר בבתים עם כל האטרקציות שמתרחשות בעיר לאחרונה הפעם פסטיבל אינזואגדה שהתרחש בדורה  ונאות הרצל הפסטיבל התקיים בבתים וברחובות וכלל הופעות, אומני אורח , מתחמי ילדים, גלריית ציירם ועוד.. מה שבטוח לא משעמם בעיר נתניה. מחכים לפרויקט הבא.

עד לים המלח הגיע הDJ כרמל דהרי למלון דיויד ריזורט הרחוק. אבל האמת שהיה שווה. זכינו להופעת מחווה של להקת ווטרלו ללהקת אבא בשיתוף עם כרמל דהרי. פייר נהננו.

Related Post

פסטיבל "קסם המדבר" סוכות 2018

Posted by - 17 בספטמבר 2018 0
החוויה הבדואית בנגב, חוויה של ריחות, טעמים והכנסת אורחים בדואית בלתי נשכחת.  הפסטיבל יכלול סיורים, סדנאות אותנטיות, הרצאות מרתקות, קולינריה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות