השמיים הם הגבול: ארבעה תושבי אזור נתניה במסיימי קורס טייס מחזור 177; חבריו של סגן ר' מנתניה: "היה עילוי"

5 0

 

ביום רביעי, בטקס רב-רושם שבסיומו הועפו כובעי המצחייה אל האוויר, העניק מפקד חיל האוויר את סמל הכנפיים – בתום טקס הסיום של מחזור 177. בין המסיימים ארבעה טייסים צעירים תושבי נתניה והאזור.

סגן נ' (22) ממועצה מקומית פרדסיה סיים במגמת נתו"ם (נווטי תובלה ומכוננים). במהלך קורס הטיס הוא סיים תואר בכלכלה וניהול. סגן א' (21) מהמועצה אזורית עמק חפר סיים במגמת קרב. במהלך קורס הטיס סיים תואר בכלכלה וניהול, ואילו סגן י'  (21) מהמועצה אזורית עמק חפר סיים אף הוא במגמת קרב ובמהלך הקורס סיים תואר בפוליטיקה ממשל וניהול.

את העיר נתניה ייצג בטקס סגן ר' (21). סגן ר' סיים את קורס הטיס במגמת קרב. במהלך הקורס, כמו רבים מחבריו, הוא סיים תואר בכלכלה וניהול. בתיכון, כך מספרים עליו חבריו לספסל הלימודים, הוא הרחיב פיזיקה וערבית.

עד סוף כיתה ט' שיחק סגן ר' כדורסל ומכיתה א' ועד היום הוא מנגן פסנתר. מסוף כיתה י"ב ועד גיוסו הוא התנדב בבית הספר בו למד. "סגן ר' תמיד היה עילוי ואדם מיוחד, חבר אמיתי ונער ערכי", ציינו חבריו. "סגן ר', תמיד חלם להיות בצוות אוויר. כמה אחיו שירתו בחיל האוויר והוא נהג לבקר אותם בבסיסים. סגן ר' היה חדור מטרה ואנו גאים שהוא השלים את המשימה", סיכמו החברים.

 

בתמונה הראשית: סגן ר', נתניה. צילום דובר צה"ל

 

Related Post

תרבות של דיור

Posted by - 30 ביולי 2019 0
קורס ועדי בתים בהנחיית מכון יוספטל הסתיים בהצלחה; מינהלת ההתחדשות העירונית-חברתית: ועדי הבתים הם חלק בלתי נפרד מהליכי ההתחדשות העירונית…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות