האירוע השנתי של סוכנות ITM, הסלבס שהגיעו להשקה פרטית וגם – רוסלנה לא מפסיקה להמם את מדור מציצים

5 0

**רוסלנה רודינה נבחרה זו העונה ה 12 כפרזנטורית של שלומית אזרד מעצבת שמלות הכלה ובגדי הערב. לאחרונה, רוסלנה התגייסה למען שלומית בעקבות הפריצה לסטודיו המעצבת ברמלה. שלומית, פרסמה פוסט כואב בדף הפייסבוק שלה בעקבות פריצה לסטודיו שלה, גניבת שמלות יוקרתיות,הוונדליזם והנזקים שנגרמו למקום ולסחורות, בעשרות אלפי שקלים.אך זה לא מה ששבר אותה, ובימים אלה עיצבה קולקציה חדשה בהשראת רוסלנה למותג שבבעלותה. קבלו הצצה קטנה לקולקציה בשלל החומרים שנשזרו זה בזה במומחיות ובקפדנות, בעדינות ודיוק היוצרים את השמלות הייחודיות של אזרד, ומעניקות את המראה המושלם והמחמיא לכל אחת מלקוחותיה. צילום: אלון שפרנסקי , רונן פדידה

תמונה פותחת צילום רונן פדידה

**שיר אלמליח פרזנטורית מותג בגדי הים TURKIZ, הצטלמה השבוע לקמפיין קיץ 2018 בשמש הישראלית וזאת לאחר שהצילומים בחוף הים נדחו בשל מזג האוויר הסוער. הפעם הצילומים נערכו בחוף הים של פלמחים, בסצנות שונות בין הדיונות, לסלעים והמים. צילומי הבוקר נעשו במי הים הקרים בליווי השמש "השקרנית" המחממת,  כאשר שיר מתחממת בין לבין בעזרת חלוקים ומגבות וצולחת במקצועיות רבה את הקור שחודר לעצמות. ושום מילה על הפרידה מהבן זוג! צילום: שוקה כהן.

קר שם בחוץ... שיר אלמליח לקמפיין הקיץ לבגדי הים TURKIZ צילום שוקה כהן

**סוכנות הדוגמנים יולי עצרה רגע הכל לטובת פסק זמן קצר בקולנוע יס פלאנט באיילון. היפים והיפות הוזמנו להשקה פרטית של הסרט: "חי בסרט". יש לציין, המקום מעולם לא נראה יפה יותר, הגיעו בכייף שלהם: קסניה טרנטול, ניקולה וורד, טיילור מלכוב, נועה כהן, הדוגמנית ניקול שכטר ושגיא ברייטנר עם בת זוגו שנראו צמודים ביותר ועוד… צלם: רפי דלויה.

 חיים בסרט 2

חיים בסרט 1

חיים בסרט

**אנה זק, עדן פינס, יעל שלביה, רומי פרנקל, מריה דומרק, קים אקאפי, שרה הלר, יאנה גרוס, יאנה לוי ,שיר לוי ועוד היו בין הדוגמניות שהגיעו למסעדת "על המים" הכשרה בהרצליה פיתוח לרגל האירוע השנתי של סוכנות ITM  המוזמנים נהנו מהתפריט העשיר במסעדה בניצוחו של השף מאור כהן מסושי טעים וכשר כיד המלך ,מאלכוהול איכותי וממוזיקה של " אלפא מיוזיק" ובעיקר מעודף גוד לוקינג מעורר קנאה. צילום: יחצ

התכנסו מלאת יופי 1

התכנסות מלאת יופי 3

התכנסות מלאת יופי... האירוע השנתי של סוכנות ITM מנהירה את המיוצגים למסעדת על המים ההרצליינית צילום יחצ

התכנסות מלאת יופי

 

**להיות נתנייתי זה בנשמה. על כך יעיד איציק אבוחצירה שהדרים בסופ"ש האחרון לאילת החמימה בשם המנוחה והשלווה. בזמן שהותו הבין איציק כי איתי שיף ואמיר אטיאס מלהקת בית הבובות בשבילכם והם משלנו, מופיעים בעיר, לא ויתר מלפרגן וליהנות מהופעה מחשמלת של השניים והכי חשוב לתת בסלפי עם השניים בשם החברות. גילוי נאות מציצים שרופים על להקת בית הבובות ועוד יותר על אבוחצירה.

אחווה נתנייתי... איציק אבוחצירה בהופעה של בית הבובות באילת

**אתי ודני מחנויות דיזל בעיר הם כבר שנים מותג, זה ממש לא משהו שאנחנו צריכים לכתוב עליו. אך זה שהם פתחו עוד סניף מושלם ושיקי, הפעם ברחוב הרצל, עדיין לא כולם יודעים וזה שגב' העיר הגיעה לפרגן ולאחל מברוק, זה אתם ממש לא יודעים. בכל זאת מדובר באושיות חשובות שעושות את העיר. אז מברוק גם מאיתנו, אין כמוכם.

 עושים את העיר... גב' העיר מפרגנת לאתי ודני לדיזל במשכן החדש ברחוב הרצל

**אהבה זה לא רק בין בני זוגות זה גם מתבטא במקומות אחרים שמונעים בשם האהבה. כמו למשל קבוצת הנשים המדהימות של "מעגל נשים נתניה" שהרימו במוצ"ש האחרון, מסיבת וולנטיין זוהרת ומלאת אהבה לזכרן של הילה ומיכל. האירוע התקיים במתחם האירועים תל-יה לשם נהרו נשים חזקות, טובות ומשפיעות (היו גם גברים) ליהנות מערב איכותי בהנחיית מירי בוהדנה, ממסיבת ריקודים עם די ג'יי ערן ברנע ועמית ומהופעה של האחד והיחיד שלומי שבת. כאשר במהלך ההופעה ביקשה גב' העיר מרים פיירברג איכר משלומי שבת, להקדיש שיר לחיילי צה"ל, לאור ההסלמה בצפון והוא מצידו החל לשיר יחד עם ביתו, מנור, את השיר שכל כך אופייני למדינתנו "תנו לגדול בשקט". מעגל נשים נתניה אתן מושא להערצה והערכה. צילום: שרית ציילר כהן

27934828_1381964161908225_16713198_n

27939190_1381964111908230_297603208_n

**ברכות חמות וים של איחולים שולח המדור לעו"ד ליאור תשובה לרגל החלפת הקידומת לגיל 30 היפה. הרבה על החגיגות לא הצלחנו להשיג, אך מה שבטוח שהאישה שלצידו עו"ד מירב חסן תשובה לא פסחה על יום זה כלא היה. לחיי עוד שנים רבות מוצלחות, מרגשות ומהנות. עד 120.

 החליף קידומת... עוד ליאור תשובה סוגר 30 האישה שלצידו מפתיעה

**המדור מרים לחיים, לחיי שתי נשים מדהימות שלקחו צעד אחד קדימה את הזוגיות שלהן בחתונה מרגשת, שמחה וצבעונית. תגידו מברוק לענבל שייך ומיטל בוחניק, שהנציחו אהבתן באולמי the one קבל עם, קהילה ומשפחות מפרגנות. השתיים דאגו להפיק אירוע בלתי נשכחת עמוק לתוך הלילה ויש לציין כי שום שלב מכל שלבי השמחות לא נשכח. הצעת נישואין היתה, מסיבת רווקות היתה (מגניב זה ששתיהן יחד יכולות לחגוג במשותף), חינה היתה גם היתה וכמובן ה! חתונה. מי שמכיר את הזוג יודע שהן שתי נשים מהממות שמשפחתיות זה בראש מעייניהן. אז שיהיה המון בהצלחה, המשיכו בדרככן המיוחדת לאהוב, לחבק ולהעניק. רק בשמחות.

קבל עם וקהילה... ענבל שייך ומיטל בוחניק מנציחות אהבתן באולמי the oneקבל עם וקהילה

**שחקן הכדורגל, שילי שבת, הגיע למצוות ואין סיבה יותר טובה מלהרים מסיבת בר מצווה בלתי נשכחת במתחם האירועים תל – יה לשם נהרו משפחות, חברים ושחקני מכבי נתניה, נו מה הפלא??? שילי שחקן תותח בעצמו. אז מזל טוב ענקי למשפחת שבת המורחבת ולהורים המהממים לינת וצחי ושתמיד תהיו בשמחה.

 חוגגים לאלוף... משפחת שבת בבר המצווה לשילי במתחם האירועים תל-יה

חוגגים לאלוף

**השבוע נערך דיון חשוב בתיק סבוך בו השיגו עוה"ד אייל קורסיה בשיתוף עוה"ד רונית זווילי, הפטר חלוט ומחיקת חובות ללקוח אשר בוטל הליך פשיטת רגל בעניינו. השופט נעתר לכל בקשות עוה"ד אשר מצידם עמדו על שלהם בהשבת הלקוח להליך תוך מתן הפטר חלוט, ברכות למייצגים ולחייב, סוף טוב הכל טוב. שאפו ענקי.

 שותפ מוצלח ... עוהד אייל קורסיה ועוהד רונית זווילי צולחים עוד תיק קשה

ובנימה אופטימית זו…

 

הודעה לנשים…

 

מדונה בת 57 וחבר שלה בן 24

טינה טרנר בת 77 וחבר שלה בן 44

ג'ניפר לופז בת 44 וחבר שלה בן 28

מריה קארי בת 46 ובעלה בן 35

בקיצור, אם את עדיין רווקה, אז בלי לחץ נשמההה…

יש סיכוי שהבן זוג שלך עדיין לא נולד!!!

 

הסובלנות משתלמת… גוד שבעס

 

 

 

Related Post

מהי בדיקת PSA

Posted by - 25 באפריל 2022 0
בדיקת PSA הינה בדיקה שתפקידה להציג מדד שימושי המשמש כאינדיקציה לגילוי סרטן הערמונית, בדיקת ה-PSA אף מוודא כי לא ישארו…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות