דניאל גל קטפה קמפיין נחשק, ליאונל מסי מונה להיות שגריר של חברה ישראלית וגם – ענהאל כליפה ודינה סמטה, הסולניות מלהקת שלוה, מספרות למציצים על הסיבה שהשביתה את חיי הלהקה

7 0

השחקנית המוערכת דניאל גל (33) הצטלמה השבוע  לקמפיין הישראלי הראשון באווירת ראש השנה למותג טיפוח השמנים הצרפתי הנחשק NUXE  אשר נחת בישראל. צילום מיקי סנדרוסי.

אז השנה ההפקה המוכרת של בית האופנה גולברי והשקת הקולקציה בקיסריה עם 4,000 מוזמנים באירוע  כבר לא תקרה … בכל אופן קורונה .אבל חברת האופנה  לא ויתרה והשיקה את הקולקציה בקפסולות מצומצמות, בחנות הדגל בקניון TLV בתל-אביב. אורחת הכבוד מנחת הטלוויזיה  אילנית לוי,  הפרזנטורית של המותג בקמפיין מהמם בהשקעה בל כ- 4 מיליון ₪. צילום: אסף לב.

כבוד!! ליאונל מסי ישמש כשגריר של חברת אורקם הישראלית ויקדם הנגשה באמצעות טכנולוגיה חדשנית למען ציבור העיוורים ולקויי הראייה. כוכב הכדורגל מברצלונה יוביל פרויקט ראשון מסוגו למען עיוורים ולקויי ראייה בעולם. מסי: " אני גאה להיות השגריר של אורקם ולהביא לשינוי אמתי בחייהם של אנשים רבים כל כך". צילום: אורקם.

צעיר לנצח.. רגע לפני גמר הישרדות – השורד דוד דביר כבר הוכיח לעם ישראל שגם אחרי גיל 70 אפשר לשמור על גוף וכושר שלא היו מביישים גם אנשים שצעירים בכמה עשורים. עם זאת, אף פעם לא מזיק להיעזר במומחים עבור שיפורים קוסמטיים. רגע לפני הגמר הגדול  הגיע דביר למרפאת האסתטיקה של אלונה שכטר בת"א, שם פגש את מנהלת המרפאה שרית שכטר ועבר טיפול יסודי למיצוק עור הצוואר באמצעות חומצה היאלרונית. צילום: אייל אלוני.

ענהאל כליפה ודינה סמטה, הסולניות מלהקת שלוה,  הגיעו לקליניקה של ד"ר להבית אקרמן, לטפל בנזק קורנוש נוסף – האקנה שיוצרת המסכה שם סיפרו כי במקום לכבוש את הבמות הגדולות ברחבי הארץ וארה"ב כמתוכנן,  נגיף הקורונה טרף גם להן את הקלפים, השבית את חיי הלהקה והותירם ללא הופעות כלל. מקווים לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.. צילום: אסף לוי.

ראיתם השבוע בני נוער בחולצות צבעוניות מתרוצצים בשכונות במזרח נתניה? רציתם לדעת למה? אז ככה, תכנית מגשימים והחברה למתנ"סים הארצית יחד עם מחלקת הנוער במרכז קהילתי מזרח נתניה ארגנו תחרות ניווט בעזרת אפליקציה חדשנית של חברת Quester באמצעות כתבי חידה הגיעו בני הנוער לנקודות ציון ברחבי מזרח נתניה שם חיכו להם אנשי קהילה שפתחו חלון לתוך חייהם ולהתמודדות האישית שלהם עם נושאים  חברתיים חשובים: התמכרות לסמים ואלכוהול, אלימות, אונס והטרדה מינית ועוד. כל הכבוד  ליולנדה הירש סופר, אריה נעים, יורם רביבו, עדי רומם ושרה טסלר ממחלקת זהויות של החברה למתנ"סים.

אלירן אביטל, איש החסד היקר ממשיך ביוזמות וחילק הפתעות לילדים בשכונת נאות הרצל. אלי דלל, סגן ומ"מ ראש עיריית נתניה. דלל למציצים:"כל הכבוד לאלירן בעל הלב הרחב. היה כייף לראות את הילדים שמחים ונלהבים".

ים מדריכת כושר קרבי באחריי נתניה מספרת לנו קצת על עמותת אחריי בה היא פעילה. אחריי היא עמותה שמתעסקת בהכנת צעירים לשירות צבאי משמעותי. במסגרת האימונים החניכים עוברים גם תכנים פיזיים שמכינים אותם להתגייס לכל יחידה קרבית שירצו,  אך בו זמנית מכינים אותם למשמעת ומכינים אותם לשירות בין אם זה לוחמה או לא, מלמדים אותם ערכים, מתנדבים במקומות ודואגים שהנוער שלנו יהיה טוב יותר בקרוב ייפתחו מספר קבוצות אימון בנתניה אז מלשבים לפני גיוס מצאנו לכם אחלה פתרון לתפוס את עצמכם בשתי הידיים ולהגיע ליום הגיוס הכי מוכנים שיש.

משפחת רימקס כחול לבן נתניה שכוללת נבחרת של אלופים חגגו בסוף השבוע הרמת כוסית לשנה החדשה עם כל צוות התותחים הכבדים של המשרד. דבורה סממה הזכיינית של הסניף אירחה את הצוות על ההפקה היה אחראי גבי שושן המנהל האגדי שגם דאג לתפעל על האש ברמה הגבוהה ביותר.. עשיתם לנו חשק לבוא למשרד.. יש משרה פנויה??

את עזרא מורד אתם מכירים?? עזרא מפיצוחי החמנייה בוויצמן במקרה הוא גם אוהד ביתר ירושלים וכבר הספיק לקנות את החולצה החדשה של הקבוצה לשנת 2020 כרגע שהקורונה לא מאפשרת לאוהדי הכדורגל להגיע למשחקיי קבוצותיהם הוא יוכל לראות את המשחק מהבית עם חולצת המועדון ולהתחבר לאווירה. אחלה שבוע.

חבר המועצה אבי סלמה נצפה השבוע בחלוקת חבילות מזון לראש השנה לחיילים בודדים של העמותה "אנשים טובים למען חיילים בודדים" של איש הפעולה והחסד נועם אביטל יישר כוח על היזומה המבורכת חג שמח וכשר ושנה טובה לכולם.

שי סבאגן הוא זה שהיה אחראי להפקה של הערב המטורף הזה והצליח להפתיע את שירה לרגל חגיגות החלפת הקידומת היישר לגיל 40 החברים הגיעו לאגם וטבע לפרגן ולהרים צילום: שי דהן.

המון מזל טוב לשרה ועידו גלי שלאחרונה עמדו מתחת לחופה באירוע מצומצם בהתאם להנחיות, אך שמח במיוחד שנמשך עד לשעות הקטנות של הלילה החברים והמשפחה הגיעו להרים לזוג הצעיר ביום המרגש שלהם רק בשמחות!!

המון בהצלחה למאמנת הכושר הנתנייתית דניאלה עמר שעשתה את קפיצת המדרגה שלה בחודשים האחרונים כרגע אתם תוכלו לראות את דניאלה במכון ההומלס פלייס בנתניה שם הפכה להיות מאמנת אישית אז נתנייתים יקרים אם אתם מחפשים דרך להגיע לחגים בשיא, מצאנו לכם את הכתובת בהצלחה..

צלם הסלבס הנתנייתי טל חמד תפס לאחרונה את הזמר והשחקן סבלימינל בעדשת המצלמה הכי לוהטת בנתניה לתמונה מתחת לאולפני רדיו 90 רגע לאחר תוכנית בכיכובו של הזמר.

מידן פטנר האלוף שלאחרונה הפך להיות מבקר מסעדות העביר תמונה מביקורו האחרון במסעדת החומוס האיכותית בניהולם של עדי שימול ואיתי מכלוף במתחם רוגובין ולפי סיפוריו זכה לארוחה איכותית ומפנקת במיוחד..

Related Post

יקירי העיר 

Posted by - 29 במאי 2023 0
מאות הגיעו לחלוק כבוד ל – 23 יקירי נתניה ובהם שני בני זוג על פעילותם ותרומתם למען העיר ותושביה. מאת יקיר ישראל  הטקס התקיים…

גרר 24 שעות – אתם זקוקים לו

Posted by - 24 באפריל 2022 0
אם גם אתם אוהבי רכבים במגוון סוגים וסגנונות, רוב הסיכויים שאתם כבר יודעים מעודכנים וחוויתם סיטואציות בהן אתם נאלצים להזמין…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות