דוז פואה לאירוויזיון בישראל, תזכרו את השם יפית בנין וגם – פינת האבא השבועית במציצים

5 0
  1. אירוע השקת השעון החדש של מותג היוקרה "אומגה" הביא איתו את השחקן מהוליווד לא אחר מג'ורג' קלוני והאישה אמל שהגיעו למרכז החלל קנדי בפלורידה, השעון ישווק גם בישראל כאשר כבר בשבוע הבא תוכלו להתרשם מהקמפיין שיעלה לאוויר. צילום: יחצ אומגה.

1

  1. להקת שלווה המפציצה דאגה לנו להופעה שלא תשכח שנים רבות גם אחרי אירוע הארוויזיון, נגלה לכם בסוד כי מי שעיצב עבורם את הבגדים היה לא אחר מאשר המעצב דרור קונטנטו שהתפרסם בעיצוב השמלה לשרה מירי רגב.

2

 

  1. הפתעה הסטורית ליזהר כהן מוותיקי הארוויזיון, להקת דיירי מגדלי הים התיכון שבנורדיה הפתיעה את הכוכב עם הלהיט שהביא את הארוויזיון לישראל "אבניבי" וכל זה כשכל ראשם פאות שחורות בדמות התלתלים של כהן האגדי.

3

  1. מנכל קבוצת ישראכרט דר' רון וקסלר חגג יום הולדת לאביו בתערוכה שלישית במספר של יצירות אביו, הכל כמובן נעשה בחשאיות ובהפתעה גמורה, האירוע נערך בגלריה בביתו של האמן בו הוצגו כ-100 עבודות של עו"ד יעקב וקסלר בן ה-83, צילום: רפי דלויה.

4

 

  1. על האקדמיה של חברת סיבוס כבר שמעתם? אז ככה, חברת סיבוס קיימה את הסדנה השלישית לקהילת המסעדנים במטרה להעניק להם ערך משמעותי וכלים פרקטיים לניהול נכון ומצליח של העסק, מי שהעבירה את הסדנא הייתה דנה קול בן יהודה מנכלי"ת ומייסדת משרד הניו מדיה DIBOOR.

5

  1. לא תאמינו אבל הצלחנו לחשוף עבורכם את הפרצוף שמאחורי סלסלות הפירות הכי יפות בעיר שכנראה רובכם כבר טעמתם, אז זוהי שלי טולדנו שמפנקת את האזרחים במשלוחים של מגשי פירות במחיר לכל כיס לאירועים או סתם לאירוח חברים-שווה לעקוב אחריה: shelly toledano

6.1 6

 

  1. עוד תעודה לאוסף ולא באמת שהיא צריכה תעודה כדי לדעת שהיא מספר אחת כך לפחות חושבות מרבית בנות העיר, עיצוב גבות גלית אליהו שנחשבת למעצבת המוכרת ביותר בעיר קוטפת עוד תעודה לאוסף! מברוק.

7

  1. את השם הבא חובה שתכירו, יפית בנין וזאת שמקדישה את מרבית חייה לטובת ילדים חולים במחלה הקשה, הפעם גברת בנין מלבד זה שהיא מגשימת החלומות לקטנים צריכה את עזרת הציבור במתנדבים שרק יגיעו לבקר אדון מבוגר בודד וחולה, לאלו מכם שיש גיטרה ומעוניינים סתם לבוא וולשמח זו ההזדמנות חייגו: 052-3627777.

8

 

  1. קבוצת הנוער של מכבי נתניה לחמה לאחרונה במשחק קשה מול מכבי חיפה בסופו המשחק נגמר ללא הכרעה בתוצאת תיקו 4-4 מה שהשאיר על קבוצתו של המאמן יוסי טוויל שנה נוספת בליגה.

9

  1. היום יום הולדת …מלא מזל טוב לאחת והיחידה ליטל מלאכי שחגגה לה לאחרונה עם החברים את מסיבת יום ההולדת, את הגיל לא נפרסם אבל מבחינת מראה את 17, אוהבים אותך וים הצלחה.

10

 

  1. מי שביקשה להצטלם עם אלוף הארץ לגילו בגלישת גלים הייתה לא אחרת מאשר השחקנית והזמרת נועה קירל שתפסה לעצמה ספלי עם רון ימין והבן של רפי התותח –היה מעניין בהחלט.

11

  1. יום בהיר של שמש אין שום עננים ואלעד ספרדי עם האישה אורטל יצאו עם החברים עינב ובן גואטה לספוג ויטמין D לצד קרטיב לימון רענן שיצנן את האווירה-בטוחים שעשיתם חיים.

12

 

  1. את הסנדוויץ הכי טעים בעיר כבר כולכם מכירים והוא נמצא אצל גל אמירה האגדי שבאזור תעשייה הישן [אצל גלי] אלא שהפעם הגיע אורח לא צפוי העונה לשם עופר שכטר שלא פיספס תמונה עם הבעלים.

13

  1. הדיילת הכי יפה באלעל שובל נעים הצליחה לגרור איתה את החברים שי, אפיק, ים ונועם לאילת החמה לאירועי הפסטיבלים של פאנג'ויה שם נהנו החברה מים שמש בריכה אלכוהול ואיך לא מוסיקה טובה למציצים נמסר כי החברה עפו באוויר.

14

 

  1. פינת האבא השבועי הולכת הפעם לאלי חסן התותח שיצא לבלות בדייט סולידי עם הבן עתי צבי, אבא אלי פינק מכל הבא ליד ולא חסך דבר ואנו מחכים לפעמים הבאות.

15

  1. סופש ריקודי עם בים המלח איך נשמע לכם? אז זהו שהיה יותר מפגז באירועי ים המלח שם מצלמת מציצים הצליחה לתפוס את הנשים משלנו מעיין חיון, יעל צליק, בר חובב ואור בליטי.

16

 

  1. אז יש את אלו שמעדיפים לנפנף אבל יש את אלו שמעדיפים פשוט ללכת למסעדת בשרים אלגאוצו וליהנות מהפינוקים, הפעם תפסנו את עוה"ד האלופה רונית זווילי יחד עם הבעל קובי והחברים אבי ולירן קקון.

17

  1. הארוויזיון לא פסח על אף אזרח גם לא על הנתנייתים, מצלמת מציצים הגיעה עד לכפר הארוויזיון בתל אביב שם נקלטו בעדשה הדוגמנית הכי יפה בארץ אושר זוהר עם הידיד הכי הכי חתיך דן טוויטו והוא רווק אז…….

18

19 השבוע נערך לו ערב גיבוש יוצא דופן לחברת התיווך מקס הום תחת אירוח משובח בביתו של תומר סיני שדאג לפנק בבשרים ומכל הבא ליד, מהצוות נמסר כי היה אש!

19

20 כמידי שנה הם מגיעים לשמח ולחגוג את ל"ג בעומר עם אנשים מקסימים מעמותת "אנוש" חדרה ונתניה, גם השנה הגיעו מוטי רצאבי, דרור שנקביץ ודיג"י עמי ליצור אווירה משמחת –יישר כוח.

20 20.1

Related Post

למה כן תמ"א

Posted by - 10 ביוני 2018 0
מימוש פרויקט תמ”א 38 רחוק מלהתקיים ועדיין יש סיבות רבות בגינן שווה לצאת להרפתקה. על אף העובדה שמדובר בהליך בירוקרטי…

נקודה בפרשה.

Posted by - 10 בספטמבר 2020 0
פרשת השבוע 'ניצבים וילך' עם הרב יוסף יצחק טאוב, רב קהילת ממ"ש – מרבני 'מטה משיח נתניה' יותר קרוב משחשבנו…

משפרים אורח חיים

Posted by - 18 באפריל 2022 0
רבות דובר על המושג "אורח חיים בריא"  או בשמו הסקסי: "וולנס" (wellness)  , דווקא עכשיו – חול המועד – זמן…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות