ביוזמת 'מרכז החסד' שע"י 'מטה משיח': למרות הסופה: 'חורף חם' למאות משפחות בנתניה

5 0

בואה של סופת הקור בשבוע שעבר, הביא את פעילי 'מרכז החסד נתניה', המופעל ע"י 'מטה משיח' בעיר, לפרוייקט מתוגבר של "חורף חם" הכולל חלוקת תנורי חימום וסלי מזון גדושים לחורף.

7

עד כה חילקה העמותה מאות תלושי קניה, סלי מזון, שמיכות, תנורים, מפזרי חום ומטריות. כל זאת במסגרת פרוייקט "חורף חם" אותם יוזמים אנשי העמותה כמידי שנה בחודשי החורף. המבצע מתקיים לזכרו של איש החסד הרב אברהם דואני זצ"ל, שהיה ממקימי הארגון והיה ידוע בפעילותו הרבה למען הנזקקים.

"הרב אברהם דואני זצ"ל, שהנהיג בידנו את מסורת החסד והנתינה למשפחות, היה פעיל במיוחד בחודשי החורף. כל משפחה שביתם היה מט ליפול בגלל נזקי החורף, היתה זוכה ממנו לסיוע נדיב. ולתמיכה לאורך כל ימות השנה, אין מתאים מלהקדיש את המבצע המבורך לעילוי נשמתו" מסר יקיר חלפון, אחיינו ואיש עסקים בעיר, אשר רתם את חבריו, צעירי העיר, להצלחת הפרוייקט.

3

מנהל הארגון ר' אלעזר פרץ מסר: "פעילות החסד המתקיימת בעיר נתניה, נובעת קודם כל מקבוצת צעירים אכפתיים, מתנדבי הארגון, שנרתמים בכל מאודם במשך כל ימות השנה עבור החלשים והזקוקים. אנו מצווים בהוראתו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שהודיע כי החסד והמעשים הטובים, מביאים אותנו בצעד נוסף לגאולה השלמה והתגלות מלך המשיח, בקרוב ממש".

 

 

 

Related Post

דלת לחיים

Posted by - 2 בינואר 2018 0
  בבוקר זה הוזמנו הורי התלמידים להרצות בהתנדבות לתלמידים בכל נושא בו הם עוסקים, מתמצאים או בקיאים. זו הייתה הזדמנות…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות