בדרך לקניית רכב? לפנייך המדריך המלא

4 0

ישנם שורה של כללי ברזל, שאסור לוותר עליהם, והן כוללות שורה של בדיקות.

מומחי הרכב של חברת "אוטו פלוס 2000", בחלק השני של המדריך לרכישת רכב

 

רכישה מאדם פרטי:

באם בחרתם לרכוש רכב מאדם פרטי, חשוב מאד לבדוק עוד לפני כל התקדמות, שהרכב רשום על שמו הפרטי של האדם העומד לפניכם. אל תתביישו לבקש תעודת זהות ורישיון רכב והשוו ביניהם כך שבעל הרכב הרשום הוא אכן האיש שעומד לפניכם. היה וזה לא בעל הרכב הרשום, בדקו לעומק מדוע בעל הרכב הרשום לא מעורב בעסקה ותוכלו לגלות הפתעות…

 

רכישה מסוכנות רכב:

באם בחרתם לרכוש את הרכב הבא שלכם מסוכנות רכב, שימו דגש שהיא סוכנות מוכרת, ותיקה ומובילה בתחום, בעלת תו סחר מורשה משרד התחבורה לעסוק, בין היתר, במכירת כלי רכב. לרוב, הרכבים שיציעו לכם רשומים על שם הסוכנות ואין פחד מרכבים מעוקלים, משועבדים וכד', אך אין זה פותר אתכם מהבדיקה החשובה לגבי עיקולים, שעבודים ועוד. ניתן לבצע את הבדיקה בכל סניף דואר. לרוב מוצמדת למכונית אחריות כלשהיא. רכישה מסוכנות קרובה למקום המגורים תחסוך לכם טרטורים וזמן.

 

רכישה ממגרשי חברות ההשכרה והליסינג:

גם פה רכישת הרכב נחשבת לבטוחה יותר. הרכבים רשומים על שם החברה ומוצמדת להם בדיקת קניה ואחריות כלשהיא. לחברות אלה יש פריסת סניפים רחבה בכל חלקי הארץ. לא תמיד תמצאו שם "מחירי חיסול". לרוב תשלמו מחירים גבוהים מאד לרכבים עם ק"מ נמוך יותר.

 

קצת לפני בדיקת קניה:

בדקו את מקוריות הרכב במשרד הרישוי, מספר בעלים קודמים, מספר הק"מ ואמיתות הק"מ הכתוב בלוח השעונים. בקשו היסטורית טיפולים מסודרת, שאלו לגבי תאונות שהרכב עבר, האם הוחלף מנוע ברכב? בררו לגבי "טופס גילוי נאות" שאתם אמורים לקבל במעמד הקניה מהמוכר, בו אמור המוכר לציין את כל הפרטים המדויקים על הרכב. הטופס הוא חובה מטעמי החוק ואי מילוי טופס הוא עבירה על החוק.

 

בדיקת קניה לרכב:

בדיקת קניה לרכב במכון מורשה מטעם משרד התחבורה היא חובה חשובה מאד. הבדיקה תלמד אתכם על המצב הכללי של הרכב, תאונות עבר, מצב מכאני ועוד הרבה פרטים חשובים. השתדלו אתם לבחור את מכון הבדיקה המקובל עליכם. סוכנויות רכב רציניות יתקנו לכם, בדרך כלל ובמידת הצורך, את הליקויים אשר יתגלו בבדיקת הקניה ואף יצמידו אחריות לתיקון. בסוכנויות מסוימות מוצמדת לרכב בדיקת קניה מבעוד מועד, אנו ממליצים לקחת את הרכב לבדיקה נוספת במכון בדיקה שתבחרו.

רפי

בתמונה: רפי וטורי בעלים של חברת אוטו פלוס

תמונה ראשית: אילוסטרציה

 

רוצים לדעת עוד?

היכנסו: www.autoplus.co.il

 

Related Post

רק שלא נסריח

Posted by - 3 ביולי 2019 0
בימי הקיץ הלוהטים כולנו מבקשים דאודורנט אפקטיבי שימנע את ריח הזיעה ויעניק תחושה טובה, קרירה ורעננה יותר. אז מה חדש…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות