פרסום ראשון: עיריית חדרה תקים מנהל חינוך רווחה ותרבות

4 0

מנכ"ל משרד החינוך ומנהל המחוז הגיעו ליום היכרות מעמיקה עם מוסדות החינוך בחדרה, והתרשמו ממערכת חינוך דינמית ומתפתחת.

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, בליווי מנהל מחוז חיפה ד"ר סער הראל, הגיע לחדרה ליום למידה והיכרות מעמיקה את מוסדות החינוך העירוניים בחדרה. בין היתר סייר המנכ"ל בבתי הספר "אילן" רמון", "הגורן", "אחד העם", "מוריה", תיכון חדרה ותיכון טכנולוגי נעמת, ביחד עם ראש העיר צביקה גנדלמן, מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, מנהלת אגף החינוך סיגלית איציקוביץ, והנהלת המחוז.

בפתח הביקור, לאחר שקיבל את ברכתו של אבואב לבחירתו לקדנציה נוספת, הציג ראש העירייה את העשייה החינוכית בחדרה, ותיאר את החוזקות והאתגרים של מערכת החינוך העירונית. גנדלמן עדכן את אבואב בכוונה להקים מינהל לחינוך רווחה ותרבות, שיאגד תחתיו את אגפי החינוך והרווחה של העירייה, וכן את תחומי התרבות ותרבות הפנאי. מינהל החינוך יפעל בדומה למינהל התפעול שהוקם בעיריית חדרה לפני כשנה, ומאגד בתוכו מספר אגפים תפעוליים בתחומי שיפור פני העיר, אכיפה וביטחון. במתכונת דומה יאגד גם מינהל החינוך מספר אגפים ותחומים, כולל עמותת פנאי העיר, מתנ"ס גבעת אולגה ועוד.

לאחר ישיבת  העבודה יצאו אבואב והנהלת המחוז למפגשים עם מנהלי בתי הספר, צוותי החינוך, יועצות ומפקחים, להצגת מטרות המשרד ואת הדרכים להשגתן. במהלך הסיור הציגו מנהלי בתי הספר את העשייה החינוכית המיטבית יחד עם הצוות המוביל.

בתום סבב הלמידה במוסדות החינוך השונים קיים אבואב שיח עם אנשי החינוך, לדיון בנושאי קידום הישגים לימודיים וטיפוח אקלים מיטבי, תחומי הפדגוגיה החדשנית בעיר, תפיסת ההכלה החינוכית הדואגת לשילובם של תלמידים בעלי צרכים שונים, מערך החינוך החברתי, ופיתוח מרחבי למידה ייחודיים.

במשרד החינוך מחוז חיפה ציינו לסיכום היום, כי המנכ"ל, מנהל המחוז והמבקרים הנוספים נחשפו למערכת חינוך דינמית ומתפתחת, במקביל לגידול במספר התושבים וצמיחה מואצת של שכונות חדשות בעיר, תוך התייחסות לצרכים המשתנים של התלמידים והתאמת המערכת למאה ה-21.

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות