נחנך מרכז למידה בשכונת גזית

4 0

מרכז הלמידה ישרת את שכונות בית"ר וישמש בבוקר את האוכלוסייה הבוגרת, בצהרים את ילדי מקסם, ובערב כמועדון קהילתי לנוער וצעירים. 

עיריית חדרה חנכה מרכז למידה ופעילות קהילתית בשכונת גזית, שישרת ילדים ומבוגרים ממקבץ שכונות בית"ר.

טקס חנוכת הפעילות התקיים במעמד ראש העיר צביקה גנדלמן, סגנית ראש העיר חדוה יחזקאלי, חבר הנהלת העיר וממונה על תיק השכונות טספאי אדראג'ו, רב העיר הרב אמיר מנגיסטו, יו"ר עמותת "גדעון" (שהקימה את רשת מקסם) דוד זגייה, מנהל מוקד קליטה מוטי מברט, מנכ"ל העירייה יעקב זיגדון, סמנכ"לית חברה ותרבות ד"ר אסנת ספורטה, ותושבים רבים.

מרכז הלמידה מתוכנן לפעול מבוקר עד ערב. בבוקר לטובת פעילות מבוגרים, בצהרים פעילות מקסם, ובשעות הערב בני נוער וצעירים.

יו"ר ועד שכונות בית"ר יצחק (ידג) מניוואב, בירך באירוע ואמר כי "מרכז הלמידה נותן מענה לדור העתיד של השכונה כמו גם לאוכלוסייה המבוגרת יותר. לדברי מניוואב: "החינוך הוא הבסיס לכל. חינוך לאזרחות טובה, ללמידה ולאיתנות של החברה. בשמי ובשם כלל התושבים אנו רוצים להודות לעושים במלאכה, שהקצו את המבנה כמרכז למידה לילדי שכונות בית"ר".

יו"ר הוועד הביע תקווה שמרכז הלמידה ישמש את ילדי השכונות להכנת שיעורי בית, קבלת תגבור לימודי, וכן פעילויות וחוגים בשעות הפנאי. עוד הביעו תקווה, שהתושבים ישכילו לשמור על המבנה ועל הסדר והניקיון של מרכז הלמידה, על מנת לאפשר לילדים לפעול בסביבה מעשירה ומכבדת.

ראש העיר התקבל בחום על-ידי התושבים, והביע תקווה שהמרכז יהיה שוקק חיים ופעילות מבוקר עד ערב, מה שיעיד על הצלחתו.

ראש העיר וחבר הנהלת העיר טספאי אדראג'ו הצהירו כי אם ינחל מרכז הלמידה הצלחה, תקדם העירייה בניית מתנ"ס שישמש את תושבי שכונות בית"ר בדומה למרכז הפנאי בגני אלון.

 

 

Related Post

משפחות מחפשות כרישים

Posted by - 23 בדצמבר 2018 0
במסגרת טיולי המשפחות במיזם "מִשְפַּחטִיוּלִי" של מרכז הצעירים העירוני, סיירו משפחות צעירות בפארק נחל חדרה כדי לצפות בכרישים. הסקרנות הרבה…

יופי וכישרון

Posted by - 26 במאי 2019 0
מאיה שוחמן בת 12 מבית אליעזר, תלמידת כיתה ו' בבית הספר עמית, אשר זכתה בתואר Best of the Best בתחרות…

"משפחה אחת"

Posted by - 24 באוגוסט 2020 0
קארין ולריה יסקוב, בת 17.5 מחדרה, מספרת על ההשתייכות האישית שלה למחלקת הנוער והילדים של עמותת "משפחה אחת" שתומכת ומסייעת לנפגעי…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות