לינק לעידן הדיגיטלי

5 0

תוכנית "לינק 20" החלה לפעול במרכז הצעירים העירוני במטרה לקדם השתתפות של צעירים עם מוגבלות בתחומי השכלה, תעסוקה, דיור, פנאי ומשפחה. 

במרכז הצעירים העירוני "טורבינה" החל לפעול מיזם חברתי דיגיטלי "לוקאל לינק", במסגרת תוכנית "לינק 20" שמטרתה לקדם השתתפות מיטבית של צעירים עם מוגבלות בתחומי השכלה, תעסוקה, דיור, פנאי ומשפחה.

במהלך החודשים האחרונים נפגשת קבוצת צעירים, עם ובלי מוגבלויות, לומדים את נושא השילוב החברתי וחולמים ביחד על השינוי שאותו הם מבקשים ליצור.

במרכז הצעירים מסבירים כי, העידן הדיגיטלי מאפשר להגיע לאנשים בכל מקום ובכל זמן, וכי הקבוצה כבר בשלבי הוצאה לפועל של המיזם הצפוי להיות מוכן בסוף הקיץ. השקתו של המיזם תיערך במרכז הצעירים העירוני בחדרה שמוביל בעיר את הפרויקט.

השותפים למיזם הם "ג'וינט, ישראל מעבר למגבלות", קרן משפחת רודרמן, הנציבות לזכויות אנשים עם מוגבלות, התאחדות מרכזי הצעירים ושותפים נוספים, המובילים פיתוח שירותים ותוכניות לאנשים עם מוגבלויות בישראל ושילובם בקהילה. להצלחת המיזם עמד מרכז הצעירים העירוני "טורבינה", הפועל במסגרת העמותה העירונית "פנאי העיר", בקשר רצוף עם מנהלת תוכניות הג'וינט רונית בן שטרית, והרכז הארצי של התוכנית זאב סלע.

תוכנית "לינק 20" פועלת להגביר את המודעות לזכותם של אנשים עם מוגבלות להיות שותפים מלאים בחברה, והיא מהווה פלטפורמה לאקטיביזם חברתי ולהשפעה במדיה הדיגיטלית. התוכנית פועלת לטיפוח דור חדש של אקטיביסטים חברתיים ומנהיגים צעירים עם וללא מוגבלות, שיפעלו וייזמו פרויקטים מקומיים לקידום השתלבותם של אנשים עם מוגבלות בקהילה ובחברה.

תוכנית "לוקאל לינק" הפועלת בחדרה, היא תוכנית לקבוצות מנהיגות מקומיות של צעירים עם וללא מוגבלות, שיפעלו במרכזי צעירים להובלת מיזם דיגיטלי מקומי לקידום השתתפות צעירים עם מוגבלות במרחב היישובי בכל תחומי החיים.

Related Post

אבן פינה לקמפוס יצחק נבון

Posted by - 17 בפברואר 2021 0
הקומפלקס החינוכי קהילתי בחופים ייקרא על-שם יצחק נבון, נשיאה החמישי של מדינת ישראל. השבוע הונחה אבן פינה במעמד נציגי המשפחה…

פורימדע בטכנודע חדרה

Posted by - 13 במרץ 2024 0
מגוון פעילויות מדע לילדים בכל הגילאים וכל ילד/ה שיבואו מחופשים לאחד המדענים המוכרים: איינשטיין, ניוטיון, גליליאו או דה ויצ'י יקבלו…

חודש האישה והנערה

Posted by - 17 בפברואר 2019 0
בחודש מרץ מתקיים יום האישה הבינלאומי. בעיריית חדרה לא מסתפקים ביום אחד ויקיימו אירועים להאדרת נשות העיר לאורך כל החודש. …

קיץ חדרתי לוהט

Posted by - 10 ביולי 2023 0
אירועי הקיץ החדרתי נחשפים: פסטיבל הבירה, חדרה חוגגת אהבה, טברנה בשדרה, הקרנות סרטים תחת כיפת השמיים, ריקודי עם, הצגות, פעילויות…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות