יום האישה הבינלאומי

4 0

לכבוד יום האישה הבינלאומי שצוין השבוע, אירח ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן בלשכתו נשים המכהנות בתפקיד מנהלות אגפים בעירייה.

בעיריית חדרה מכהנות נשים רבות בתפקידים בכירים. הבכירות ביותר הצטלמו עם ראש העירייה לציון יום האישה: סגנית ראש העירייה חדוה יחזקאלי, היועצת המשפטית עו"ד שרון אנגל, מבקרת העירייה יוכי דהן, מנהלת אגף מטה ומנהלה אורלי נגר, מנהלת אגף פניות הציבור יהודית אסולין, מנהלת אגף הרווחה זיוה היימברג, מנהלת אגף החינוך סיגלית איציקוביץ, מנהלת אגף הון משאבי אנוש דגנית זילבר.

לדברי ראש העיר גנדלמן, ביום האישה הבינלאומי מעלים על נס את הישגיהן של הנשים בארץ ובעולם, אך בעיריית חדרה עושים זאת כל ימות השנה. לדברי ראש העיר, "מנהלות האגפים בעירייה נבחרו לתפקידיהן הבכירים בזכות כישוריהן ואיכויותיהן, והן מייצגות בצורה מכובדת את הישגיהן של נשים, כולל הישגיהן של מאות עובדות העירייה השותפות בצורה מלאה בעשייה העירונית וקידום העיר".

Related Post

שקיפות עירונית

Posted by - 7 ביולי 2019 0
צוות השקיפות של עיריית חדרה השתתף בכנס שהובילה עמותת שקיפות בינלאומית וקיבל שבחים על פעילותה והישגיה של העירייה בתחום.  בעיריית…

לילה לבן ב"שרת" נתניה

Posted by - 1 במאי 2018 0
מאות תלמידים, אנשי חינוך והורים – לקחו חלק ביום שני השבוע ב"לילה לבן" שנערך בבית הספר שרת.  במסגרת המיזם הייחודי…

מגשימים את תוכנית הסייבר הלאומית

Posted by - 29 באפריל 2019 0
תלמידי כיתות ט' מוזמנים להירשם לנבחרת של "מגשימים", תוכנית הסייבר הלאומית, הפותחת לתלמידים דלתות לתעשיות הטכנולוגיות בישראל. נפתחה הרשמה לתוכנית…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות