גני החינוך המיוחד עוברים למשכנם החדש

3 0

שלושה גני ילדים של החינוך המיוחד יעברו במהלך חופשת חנוכה אל קומפלקס ייחודי חדש ואיכותי, המהווה את גן הקומתיים הראשון בחדרה.

במהלך חופשת החנוכה צפויה העברתם של שלושה גנים לילדי חינוך מיוחד אל קומפלקס  גנים חדש ברחוב השיטה בשכונת ניסן.

את בניית הקומפלקס החדש ניהלה החברה הכלכלית חדרה, ועל-פי החלטת ראש העיר צביקה גנדלמן הוא יאוכלס בשלושת גני החינוך המיוחד שפעלו עד כה במבנים ישנים.

מדובר בשני גני חינוך מיוחד שיעברו מרחוב עוזיאל:  גן "נגה" אשר בו לומדים 12 ילדים, וגן "אוריון" אשר בו לומדים 8 ילדים. גן נוסף יעבור משכונת חפציבה: גן "קינמון" שגם בו לומדים 8 ילדים. בסך הכל  יעברו למתחם 28 ילדים בגילאי 3 עד 6.

מנהלת אגף החינוך סיגלית איציקוביץ ציינה כי קומפלקס הגנים הוא פרויקט ייחודי, אשר לצורך ניצול מיטבי של הקרקע נבנה על שתי קומות ומהווה גן קומתיים ראשון בחדרה.

הקומפלקס מאכלס שני גנים בקומה הראשונה, וגן שלישי בקומה השנייה אשר בה נבנתה גם חצר מטופחת ומצוידת במתקנים חדשים. בין שתי הקומות מחברת מעלית המאפשרת גם לאוכלוסיית ילדים או הורים עם צרכים מיוחדים להתנייד בין הקומות וליהנות מהשהות בגן ובחצר.

מנהלת מחלקת החינוך הקדם יסודי גילה גואטה מדגישה את רמתם הגבוהה ואת איכותם של הגנים החדשים, וכן ציינה כי בצמוד כבר פועלים גן של החינוך הרגיל וגן נוסף של החינוך המיוחד, כך שבסך הכל מדובר במתחם שיכלול ארבעה גני חינוך מיוחד וגן אחד של החינוך הרגיל אשר יעבדו בשיתוף.

העברת הגנים לקומפלקס החדש תשפר את איכות השירות שהעירייה מעניקה לילדי חינוך מיוחד ולילדים עם צרכים מיוחדים.

 

Related Post

מיצוי זכויות לאזרחים ותיקים

Posted by - 29 באפריל 2021 0
ניידת מיצוי זכויות לאזרח הוותיק הגיעה לחדרה, כדי לתת מענה ושירותים לאוכלוסיית הגיל השלישי בכל הקשור לזכויותיהם ולהטבות שמגיעות להם…

עיריית חדרה מתרגלת חירום

Posted by - 7 באוקטובר 2021 0
השבוע (א, 3.10.21) התקיים תרגול סימולטור העורף בבסיס פיקוד העורף ברמלה בהשתתפותם של מאות מעובדי עיריית חדרה כחלק מהערכות שנתית…

קיץ חדרתי לוהט

Posted by - 10 ביולי 2023 0
אירועי הקיץ החדרתי נחשפים: פסטיבל הבירה, חדרה חוגגת אהבה, טברנה בשדרה, הקרנות סרטים תחת כיפת השמיים, ריקודי עם, הצגות, פעילויות…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות