בחזרה לילדות ליום אחד 

5 0

תלמידי כיתות ז' בבית הספר הרב תחומי עמל למדעים ואמנויות בחדרה זכו לחזור קצת לתקופת הילדות. במסגרת פרויקט "משימת בניי ובנות מצווה" של שכבת ז', כל כיתה יוזמת פעילות התנדבותית בקהילה.
במסגרת המשימה, ביקרו תלמידי כיתת ז'4 את גן סתוונית בשיכון הוותיקים בחדרה. הילדים קיבלו את התלמידים באהבה, והתחברו מהר מאוד למשחקים של פעם, בפינות הגן השונות, כאשר תוך כדי ניצלו התלמידים לדבר איתם על ערכים של נתינה, הכרת הטוב, כבוד כלפי אנשים וערכים נוספים. ביחד עם הגננת דליה פרץ, ומזל הסייעת, המשיכו לשעת סיפור והתלמידים גילו את "תירס חם" מחדש כאשר הציגו את הסיפור בפני הילדים באמצעות הצגה. רינת שכנאי לפיד, מחנכת כיתה ז'4 : "רשת עמל מאמינה בהקניית תכנים ערכים לתלמידים, ומאמינה באהבה כלפי הזולת.

בחרנו דווקא בגן ילדים על מנת לתת לתלמידים את האפשרות לתת מבלי לצפות לתמורה, וללמד מהו ערך אמיתי של נתינה ללא תנאים. היה יום מקסים, מלא בחיוכים, שמחה, אהבה ונתינה. דודתי גלינה ז"ל הייתה "סבתא גן" בגן סתוונית במשך 15 שנה, עבדה במערכת החינוך במשך 40 שנה, ומבחינתי מדובר במחווה נפלאה. תודה להורים ולתלמידים ולצוות הגן שלקחו חלק."

 

קרדיט תמונה: יח"צ עמל

Related Post

יחד למיגור הגזענות

Posted by - 23 בפברואר 2020 0
משלחת של ארגון להעצמת צעירים בשירות הציבורי בגרמניה התארחה בחדרה למפגשים מקצועיים שעסקו בצעירים במצבי קיצון ובתופעות של גזענות מאת…

תורמים ונהנים

Posted by - 25 ביולי 2022 0
קניון עופר לב חדרה תרם טלוויזיות ענק לחדרי תרבות בפנימיית כפר הילדים תלפיות בחדרה    קניון עופר לב חדרה, מקבוצת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות